نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد

درایور جدید GeForce Game Ready انویدیا برای نسخه بتا بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پلتفرم پی سی هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

فاز بتای بازی Call of Duty: Balck Ops Cold War در پلتفرم پی سی از تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) آغاز خواهد شد. ازاین‌رو، نسخه جدید درایور GeForce Game Ready انویدیا نیز از حدود یک هفته جلوتر در دسترس کاربران قرار گرفته تا مطابق با نیازهای این بازی به تطبیق قابلیت‌های پردازنده گرافیکی سیستم بپردازد. علاوه‌بر این، امکان پشتیبانی از Nvidia Reflex نیز با نصب این آپدیت فعال می‌شود. ویژگی جدیدی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا میزان تأخیر سیستم را کاهش داده و ویژگی‌های رقابتی سخت‌افزار سیستم را برای این قبیل بازی‌ها بهبود ببخشند.

درواقع Reflex موجب تسریع در زمان پاسخگویی سیستم به دستورها ورودی می‌شود. با این قابلیت، دقت شلیک‌ها افزایش یافته و توانایی واکنش به حرکات دشمن بهبود پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه بحث peeker's advantage نیز به حداقل رسیده یا به‌طور کامل برطرف می‌شود. برای تشریح کوتاه مسئله peeker's advantage می‌توان اینطور توضیح داد که باتوجه به تأخیری که در زمان جابه‌جایی دیتا ازطریق اینترنت و بین سیستم و سرورهای بازی ایجاد می‌شود، معمولاً بازیکنانی که مرتب در بازی جا‌به‌جا شده و رفتار پرتکاپویی دارند، نسبت به دیگر بازیکنان برتری داشته و می‌توانند از این مسئله به نفع خود استفاده کنند.

آپدیت درایور انویدیا برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، نسخه جدید درایور GeForce Game Ready 456.71 WHQL را ازطریق اپلیکیشن  GeForce Experience برای کارت گرافیک خود دانلود کنید. اگر قصد تجربه فاز بتای بازی جدید کالاف دیوتی را دارید، بهتر است قبل از هرکاری به مشخصات حداقلی و ایده‌آل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی نیز نگاهی داشته باشید.

برای اجرای نسخه بتای این بازی با حداقل کیفیت گرافیکی، باید از کارت گرافیک‌های انویدیا GeForce GTX 670 2GB و GTX 1650 4GB یا AMD Radeon HD 7950 برخوردار باشید. ضمن اینکه استفاده از یک پردازنده اینتل Core i5 2500k یا مدل معادل AMD آن نیز برای این منظور ضروری خواهد بود. به منظور استفاده از کیفیت گرافیکی پیشنهادی این بازی، باید از یک پردازنده اینتل Core i7 4770k یا مدل معادل AMD آن درکنار کارت گرافیک‌های GeForce GTX 970 4GB و GTX 1660 Super یا AMD Radeon R9 390 و RX 580 استفاده کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده