// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

دموی Unreal Engine 5 برای اجرا روی پی ‌سی نیاز به کارت گرافیک RTX 2070 دارد

دموی موتور گرافیکی Unreal Engine 5 که به‌تازگی منتشر شد، برای اجرای حداقلی روی کامپیوتر نیاز به کارت گرافیک RTX 2070 دارد.

به‌تازگی بود که ویدیویی از دموی موتور گرافیکی آنریل انجین 5 توسط اپیک گیمز روی پلی‌ استیشن 5 منتشر شد که جلوه‌های چشم‌نواز آن به تصویر می‌کشید. شرکت Epic Games با انتشار این ویدیو قصد دارد که تمام قدرت کنسول‌های نسل بعدی را برای استفاده در این موتور گرافیکی به‌کار بگیرد. سخت‌افزار قدرتمند کنسول پلی‌استیشن 5 با بهره‌مندی از پردازنده شرکت AMD، پردازش گرافیکی با قدرت ۱۰.۲۸ ترافلاپس و مواردی دیگر مانند فضای ذخیره SSD، باعث به‌وجود آمدن بستری برای اجرا شدن هرچه بهتر بازی‌ها فراهم کرده است که در دموی آنریل انجین 5 هم به‌خوبی حساب پس داد.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما جزو کسانی هستید که می‌خواهید بدانید اجرای همین دمو روی این موتور گرافیکی جدید با کامپیوتر، چه سخت‌افزاری نیاز دارد، باید بدانید که طبق جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، باید حداقل یک کارت گرافیک RTX 2070 SUPER داشته باشید. این کارت دارای قدرت ۹ ترافلاپس است و می‌تواند به‌خوبی دموی موتور Unreal Engine 5 را اجرا کند. به احتمال قوی با انتشار اولین بازی مبتنی بر این موتور، سری جدید کارت‌های گرافیک نیز روانه بازار خواهند شد و به‌خوبی هرچه تمام از پس آن برخواهند آمد. البته کسانی که کارت‌های RTX 2070 و قوی‌تر دارند، اگر همین حالا هم این‌چنین بازی‌هایی منتشر شوند، مشکلی نخواهند داشت.


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده