// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

شرکت انویدیا در رویداد GTC 2020 حضور نخواهد داشت

شرکت انویدیا با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرد که امسال در کنفرانس فناوری پردازنده‌های گرافیکی یا همان GTC 2020 حضور نخواهد داشت.

شرکت انویدیا با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرد که امسال در کنفرانس فناوری پردازنده‌های گرافیکی یا همان GTC 2020 حضور نخواهد داشت. این مراسم قرار است در تاریخ ۲۲ام تا ۲۶ام ماه مارس(روز سوم تا هفتم فروردین) در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شود.

گرچه شرکت انویدیا پیش از این اعلام کرده بود که رویداد GTC امسال به‌دلیل نگرانی‌ نسبت به شیوع و گسترس ویروس کرونا تنها جنبه‌ی دیجیتالی داشته و هیچ یک از مقامات این شرکت حضور فیزیکی در آن نخواهد شد، اما قرار بود جنسن هوآنگ، مدیرعامل فعلی این شرکت در مراسم مذکور به‌صورت تصویری به سخنرانی بپردازد. حال به‌نظر می‌رسد که سخنرانی جنسن هوآنگ نیز لغو شده است.

شرکت انویدیا با انتشار یک پست رسمی در وب‌سایت خود اعلام کرد که باتوجه‌به شیوع بیماری کرونا، قصد دارد اواخر ماه جاری به‌عنوان بخشی از نسخه‌ی دیجیتالی کنفرانس فناوری پردازنده‌های گرافیکی، یک برنامه‌ی تصویری زنده ارائه کند.

گرچه عدم حضور شرکت انویدیا در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مربوط‌به کارت‌گرافیک جهان کمی دلسرد کننده به نظر می‌رسد، اما طبق اعلام این شرکت ادامه‌ی روند گسترش بیماری کرونا در کهان باعث ایجاد چالش‌ها و مشکلاتی در مسیر تولید و ارائه‌ی سخنرانی دیجیتال این شرکت شده است. 

درحالیکه تصمیم شرکت انویدیا مبنی بر اینکه در راستای سلامت کارمندان و شرکت‌کنندگان مراسم GTC امسال باید بسیار محدود برگزار شده یا به‌طور کلی لغو شود، قابل ستایش است، اما این رویکرد محتاطانه باعث شده تا اغلب کاربران با این پرسش مواجه شوند که آینده‌ی کارت‌های گرافیک خانواده‌ی Ampere چگونه خواهد بود؟

شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد علاوه‌بر لغو سخنرانی مقامات شرکت انویدیا در مراسم GTC، روند تولید نسل بعدی کارت‌های گرافیک این شرکت نیز دچار اختلال شده است و احتمالا عرضه‌ی آن‌ها با تأخیر چشم‌گیر همراه خواهد بود.

البته شرکت انویدیا شدیداً اصرار دارد که تمام اعلان‌های قبلی و چهارچوب‌های زمانی تعیین شده از طرف این شرکت در راستای معرفی نسل بعدی کارت‌های گرافیک قدرتمند، همچنان رعایت شده است و ما شاهد معرفی یا انتشار مشخصات رسمی آن‌ها طی هفته‌های آتی خواهیم بود.


منبع Techradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده