// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

اولین نتایج بنچمارک پردازنده‌ی Core i7-10700F شرکت اینتل منتشر شد

طی روزهای گذشته اولین نتایج حاصل از بررسی پردازنده‌ی جدید شرکت اینتل با نام  Core i7-10700F در فضای مجازی منتشر شده است.

طی چند روز گذشته اولین نتایج حاصل از بررسی پردازنده‌ی نسل دهم شرکت اینتل با نام  Core i7-10700F در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول جدید که یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با ۱۶ رشته‌ی پردازشی است که ضریب اورکلاک آن قفل شده است و به عبارتی قابلیت اورکلاک ندارد.

فرکانس پایه‌ی پردازنده‌ی Core i7-10700F از طرف شرکت اینتل ۲/۹۰ گیگاهرتز اعلام شده است. حرف F در انتهای نام این محصول نیز نشانه‌ی عدم ارائه‌ی تراشه‌ی گرافیکی مجتمع یکپارچه در این پردازنده‌ی جدید است. از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که فرکانس توربو در این محصول چیزی بین ۴/۷ گیگاهرتز تا ۴/۸ گیگاهرتز باشد.

این اطلاعات توسط یک انجمن سخت‌افزار کره‌ای به نام  QuasarZone به اشتراک گذاشته شده که نتایج به‌دست آمده از بررسی و آزمایش پردازنده‌ی Core i7-10700F شرکت اینتل را در نرم‌افزار بنچمارک Cinebench R20 نشان می‌دهد.

طبق آنچه در تصاویر نشان داده شده است، این پردازنده در حالت چند رشته‌ای موفق به کسب امتیاز ۴۷۸۱ شده است. پردازنده‌ی مذکور در حالت تک هسته‌ای هم توانسته با کسب امتیاز ۴۹۲، بالاتر از پردازنده‌های قدرتمندی همچون Ryzen 7-3700X از شرکت AMD قرار بگیرد.

در ادامه‌ی مطلب نیز جدول بررسی پردازنده‌های مختلف در نرم‌افزار بنچمارک Cinebench R20 نمایش داده شده است تا کاربران بتوانند این محصول جدید شرکت اینتل را با سایر پردازنده‌های موجود در بازار مقایسه کنند. 

intel

مشخصات فنی کامل، قیمت پردازنده در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه‌ی کامل انواع CPU را در بخش محصولات مشاهده کنید؛انواع CPU اینتل از  جمله سری‌ Core i3، Core i5 و Core i7 و پردازنده‌های AMD رایزن (Ryzen) برای مقایسه و خرید در دسترس کاربران است. 


منبع Guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده