// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

MSI از مانیتور MAG Optix G27C4 رونمایی کرد

شرکت بزرگ ام اس آی از نمایشگر خمیده جدید خود با نام MAG Optix G27C4 به‌طور رسمی رونمایی کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار سخت افزار، شرکت MSI از نمایشگر خمیده جدید خود با نام MAG Optix G27C4 رونمایی کرد. میزان خمیدگی این مانیتور ۱۵۰۰R است که نسبت‌به مانیتورهای دیگر با میزان خمیدگی ۱۸۰۰R تفاوت دارد. نمایشگر MAG Optix G27C4 از نرخ نوسازی یا Refresh Rate به میزان ۱۶۵ هرتز برخوردار است و همچنین از AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند.

MSI MAG Optix G27C4

پنل VA این نمایشگر توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. سایر مشخصات این مانیتور شامل نرخ پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه، زوایای دید ۱۷۸ درجه و ۱۷۸ درجه و یک سطح ضد بازتاب است که تمامی این موارد باعث می‌شود MAG Optix G27C4 تبدیل به یک انتخاب خوب برای گیمرها شود.

پورت‌های ورودی این نمایشگر شامل یک عدد DisplayPort نسخه 1.2a (برای FreeSync موردنیاز است) و دو عدد پورت HDMI نسخه 1.4a است. پنل این نمایشگر از فناوری‌ای بهره می‌برد که باعث کاهش نور آبی می‌شود و همچنین نور پس‌زمینه‌ی آن فاقد هرگونه لرزش تصویری خواهد بود. ابعاد مانیتور MSI MAG Optix G27C4 شامل ۶۱۱.۵ میلی‌متر (طول)، ۲۲۵.۴ میلی‌متر (عمق) و ۴۵۷.۹ میلی‌متر (ارتفاع) است. وزن این مانیتور که هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است، ۵.۴ کیلوگرم است.

MSI MAG Optix G27C4

MSI MAG Optix G27C4

نظرات خود را در مورد این محصول جدید شرکت MSI با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. 

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور BenQو دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

مشاهده فهرست مانیتورها


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده