// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

ایسوس: کارت‌های گرافیک سفارشی Navi در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد

شرکت ASUS با انتشار یک پست رسمی تایید کرده است که کارت‌های گرافیک سفارشی خانواده‌ی Navi از شرکت AMD، در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد.

مقاله مرتبط

  • بررسی پردازنده‌های نسل سوم رایزن AMD‌ از دید نشریات معتبر جهان

همزمان با عرضه‌ی کارت‌های گرافیک Radeon RX 5700 و Radeon RX 5700 XT خانواده‌ی Navi توسط شرکت AMD، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در پردازنده‌های گرافیکی رده میانی بوده‌ایم. بااین‌حال عرضه‌ی این سری از کارت‌های گرافیکی تنها با ارائه مدل‌های مرجع همراه بوده و شرکای تجاری شرکت AMD تنها با اضافه کردن برچسب، تغییر رنگ و عدم هرگونه تغییر در طراحی بورد اصلی کارت، محصولات جدید را روانه‌ی بازار کرده‌اند.

شرکت ASUS با انتشار یک پست رسمی تایید کرده است که به‌زودی مدل‌های سفارشی شده راهی بازار خواهند شد.

در بخش‌هایی از پست شرکت ایسوس آمده است:

اولین کارت‌های گرافیک خانواده‌ی Navi شرکت ما براساس همان خنک‌کننده‌ی مرجع و با همان فرکانس‌های پایه‌ی پیش‌فرض شرکت AMD عرضه خواهند شد، اما ما به‌زودی مدل‌های سفارشی شده‌ی خودمان را براساس کولرهایی با طراحی جدید و فرکانس‌های بالاتر ارائه خواهیم کرد. تا ماه سپتامبر منتظر انتشار جزئیات بیشتری در رابطه با کارت‌های جدید ASUS باشید.

 این اعلامیه‌ی شرکت ASUS بدان معنا است که کارت‌های سفارشی شده RX 5700 و RX 5700 XT دیرتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم به بازار عرضه خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر احتمالا باید تا ماه اوت (۱۰ مرداد به بعد) منتظر بمانیم؛ علاوه‌بر این احتمالا عرضه‌ی نسخه‌های سفارشی تنها روی کاغذ به ماه اوت موکول شده است و دسترسی عمومی به این محصولات جدید از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) آغاز خواهد شد.


منبع techpowerup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده