نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

رونمایی سامسونگ از مانیتور گیمینگ CRG5

سامسونگ اخیرا از مانیتور خمیده گیمینگ CRG5 در سایز ۲۷ اینچ رونمایی کرد که ویژگی‌هایی چون نرخ به‌روزرسانی ۲۴۰ هرتز دارد. 

شرکت سامسونگ مانیتور گیمینگ جدید خود را با نام CRG5 (یا C27RG5) در اندازه ۲۷ اینچ معرفی کرد. این مانیتور جدیدترین عضو از سری نمایشگرهای خمیده مخصوص بازی است. مانیتور CRG5 قابلیت‌های جدیدی مانند نرخ به‌روزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز و سازگاری با G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) را در خود جای داده و به این ترتیب ترکیبی قدرتمند از کیفیت تصویر و سرعت را برای علاقه مندان به حوزه بازی به ارمغان می‌آورد.

سئوگ جی کیم، مدیراجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید:

با این نمایشگرهای خمیده و نوآور و استفاده از پیشرفته‎ترین فناوری‎های گرافیکی، تجربه تصاویر فراگیر بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده‎ایم. ترکیب نرخ به‌روزرسانی ۲۴۰ هرتز درکنار سازگاری با G-Sync باعث شده تا سری CRG5 سامسونگ به بهترین گزینه برای بازی‎هایی با گرافیک بالا تبدیل شود.

مانیتور گیمینگ CRG5

مدل ۲۷ اینچی مانیتور CRG5 دارای انحنای 1500R است و با استفاد از فناوری RapidCurve نرخ به‌روزرسانی تصویر را به ۲۴۰ هرتز رسانده است و به این ترتیب تأخیر تصویر از میان رفته و حتی در صحنه‌های پر شتاب نیز تصویر کاملا واضح نمایش داده می‎شود. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت Full HD یا همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بدون خلل و با تأخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.

این محصول با نرخ کنتراست 3000:1 رنگ سیاه را تیره‎تر و سفید را روشن‎تر نمایش داده و جزییات دقیق تصویر را حتی در تیره‏‌ترین و روشن‏‌ترین قسمت‎های بازی به شما نمایش می‎دهد. مانیتور CRG5 دارای یک صفحه‌نمایش خمیده با تنظیم عمودی (VA) است که تصویر فراگیر بازی را از هر زاویه دیدی در اختیار شما قرار می‎دهد.

مانیتور گیمینگ CRG5

طراحی مینیمال حاشیه‌های مانیتور CRG5 در سه ضلع، تصویری تقریبا بدون حاشیه به شما تحویل می‏دهد و طراحی ارگونومیک پایه آن هم باعث می‎شود اهالی بازی براحتی در تصویر غرق شوند. شما همچنین می‏توانید تنظیمات پیش‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به‌راحتی میان آن‌ها حرکت کنید.

این مانیتور خمیده جدید درکنار دیگر مانیتورهای گیمینگ خمیده سامسونگ یک مجموعه کامل را تشکیل می‏‌دهند که اندازه بی‌‏سابقه ۴۹ اینچ در مدل CRG9 را هم شامل می‏شود که شما را در تمامی جزییات غرق کرده و رنگ تصویر را با رزولوشن بسیار بالا و نسبت تصویر 32:9 و انحنای چشمگیر 1800R و کیفیت HDR1000 به شما نمایش می‎دهد. این نمایشگر با کیفیت Dual QHD یا همان ۵۱۲۹ در ۱۴۰۰ از فناوری نوآورانه کوانتوم دات استفاده کرده و می‎تواند تمام رنگ‎ها را به طبیعی‎ترین شکل آن‌ها نمایش دهد.

مانیتور گیمینگ CRG5

مانیتور CRG5 در نمایشگاه بازی‎های کامپیوتری در روز ۱۰ ژوئن رونمایی شده و در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ نیز به بازار عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‎توانید به سایت www.DisplaySolutions.com مراجعه کنید. در ادامه هم می‌توانید مشخصات این مانیتور را مشاهده کنید:

مدلمدل
اندازه صفحه نمایش۲۷ اینچ
نسبت تصویر۱۶:۹
تخت / خمیدهخمیده
شعاع انحنای صفحه1500R
نرخ بروزرسانی تصویر۲۴۰ هرتز
نوع پنلVA
نسبت کنتراست استاتیک3,000:1(Typ)
زاویه دید (افقی/عمودی)178° / 178°
زمان پاسخ‌گویی۴ میلی ثانیه
رزولوشن۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
میزان روشنایی۳۰۰ کاتدلا بر متر مربع
G-SYNCG-SYNC Compatible
Game ModeCustom/FPS/RTS/RPG/AOS/Cinema/DCR
Low Input Lag ModeYes
Virtual Aim PointYes
Black EqualizerYes
Eye Saver ModeYes
Flicker FreeYes
Easy Setting BoxYes
Display Port1 EA
Display Port Version1.2
HDMI2 EA
HDMI Version2
HeadphoneYes
رنگخاکستری تیره مایل به آبی
میزان تغییر زاویه نمایشگر-2.0° (±2.0°) ~ 15.0° (±2.0°)

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع قیمت مانیتور ال جی، مانیتور کامپیوتر ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده