// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نمایشگر های جدید MSI به همراه بازی The Division 2 در قالب یک باندل عرضه می شوند

شرکت MSI اخیرا اعلام کرده است که فروش باندل بازی Tom Clancy's The Division 2 به همراه نمایشگرهای گیمینگ به‌زودی آغاز خواهد شد.

شرکت تولید کننده‌ی سخت‌افزار MSI اخیرا اعلام کرده که از تاریخ ۱۵ مارس تا ۱۵ آوریل (۲۶ام فروردین) فروش باندل بازی Tom Clancy's The Division 2 به همراه نمایشگرهای گیمینگ خود را آغاز خواهد کرد.

 کاربرانی که طی این مدت یکی از نمایشگرهای اعلام شده از MSI را خریداری کنند، می‌توانند یک نسخه‌ی دیجیتالی استاندارد از بازی Tom Clancy's The Division 2 را به‌ صورت رایگان دریافت کنند.

بر همین اساس MSI از آخرین سری از نمایشگرهای گیمینگ خود به نام MAG و مدل MAG271CQR رونمایی کرده است و اعلام کرده که این مدل‌های جدید نیز در فهرست باندل مذکور قرار گرفته‌اند. این مدل نمایشگر دارای یک پنل منحنی با دقت تصویر WQHD بوده و علاوه‌ بر وضوح تصویر بسیار بالا و ارائه جزئیات حداکثری، می‌توانند با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ ۱ میلی ثانیه‌ای خود یک تجربه‌ی گیمینگ بدون نقض به کاربران خود ارائه دهد.

MAG271CQR

علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، می‌توان از نرم‌افزار اختصاصی MSI Mystic Light برای سفارشی کردن سیستم نورپردازی RGB این محصول استفاده کرد


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده