// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

شرکت ASUS از نمایشگر‌های رده‌ حرفه‌ ای ProArt PQ22UC رونمایی کرد

شرکت ASUS به‌تازگی از نمایشگر‌های رده‌ی حرفه‌ای ProArt PQ22UC رونمایی کرده است. 

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که منتظر عرضه‌ی اولین سری نمایشگرهای مجهز به پنل OLED در بخش پی‌سی هستند، باید به اطلاع شما برسانیم که شرکت ASUS به‌تازگی نمایشگر رده‌ی حرفه‌ای جدید خود با نام ProArt PQ22UC را عرضه کرده است.

بااین‌حال ممکن است از لحاظ قیمت یا حتی سایر ویژگیهای ارائه شده در این محصول جدید بتوان گفت که نمایشگر ProArt PQ22UC برای بسیاری از کاربران به‌خصوص گیمرها مقرون‌به‌صرفه نیست. صفحه‌نمایش ProArt PQ22UC علاوه‌بر تجهیز شدن به پنل OLED، از وضوح تصویر 4K و قابلیت HDR و همچنین عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند.

از آن‌جا که دقت رنگ بسیار بالا و میزان عمق تصویر آرزوهای کاربران رده‌ی حرفه‌ای و طراح محسوب می‌شوند، نمایشگر‌های ProArt PQ22UC توسط کارخانه‌ی تولید کننده به صورت پیش‌فرض دقت رنگ Delta E < 2 را به همراه دارند.

ASUS ProArt PQ22UC دارای نسبت کنتراست یک میلیون به ۱ است. عمق رنگ ۱۴ بیتی و پشتیبانی از مقادیر گاما ۲.۶ ، ۲.۴ ، ۲.۲ ، ۲.۰ و ۱.۸ از دیگر ویزگی‌های جالب توجه این نمایشگر هستند.

asus

در این محصول یک پورت Micro HDMI و یک جفت پورت USB-CTM تعبیه شده است که از ورودی برق AC پشتیبانی می‌کند و می‌تواند داده‌ها را با سرعت ۵ گیگابیت منتقل و خروجی تصاویر 4K UHD را نیز پشتیبانی کند.

طبق اعلام شرکت Asus این محصول با کیفیت و زیبا هم‌اکنون با قیمت ۵۱۶۰ یورو یا ۴۶۹۹، در فروشگاه‌های سراسر اروپا قابل سفارش است.


منبع techpowerup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده