// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

کارت‌ گرافیک RTX 2080 SEA HAWK X، محصول جدید MSI در بازار عرضه شد

اخیرا شرکت MSI کارت گرافیک GeForce RTX 2080 SEA HAWK X را به‌صورت عمومی عرضه کرده است.

شرکت MSI کارت گرافیک GeForce RTX 2080 SEA HAWK X را اواخر سپتامبر سال گذشته معرفی کرده بود. این درحالی‌ است که در آن زمان مدل 2080ti از این سری به بازار عرضه شده بود، اما عرضه‌ی کارت RTX 2080 SEA HAWK X با تأخیر مواجه شد و این محصول زیبا و قدرت‌مند هرگز در دسترس کاربران قرار نگرفت. بااین‌حال، براساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است این محصول نیز طی چند هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند.

سری کارت‌های گرافیکی SeaHawk X در سیستم خنک‌کننده‌ی پردازنده‌ی گرافیکی خود از خنک‌کننده هیبریدی یا همان ترکیب کولانت مایع و هوا استفاده می‌کنند. هر دو سری کارت‌های RTX 2080 SeaHawk X و SeaHawk X EK از فرکانس پایه ۱۷۱۰ و فرکانس بوست هسته ۱۸۱۰ مگاهرتزی برخوردار هستند. براساس اعلام شرکت MSI زمان دسترسی به این محصول قدرتمند بسته به منطقه‌ی زندگی کاربران، متفاوت خواهد بود و ابتدا در اروپا و سپس آمریکا و آسیا عرضه می‌شود.

کارت گرافیک کارت گرافیک GeForce RTX 2080 SEA HAWK X به ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 مجهز است و در بخش تغذیه نیز از دو اتصال ۸+۶ پین بهره می‌برد. خروجی های تصویر هم شامل سه خروجی DisplayPort 1.4، یک HDMI 2.0 b و یک خروجی USB از نوع Type-C است.

 RTX 2080 SEA HAWK X

ابعاد این کارت با احتساب بدنه آن برابر است با ۴۱ در ۱۴۴ در ۲۶۸ میلی‌متر و ابعاد رادیاتور آن هم به ۵۲ در ۱۲۰ در ۱۵۴ میلی‌متر است. از لحاظ وزن نیز این محصول یک کارت گرافیک تقریبا سنگین محسوب می‌شود چرا که وزن آن برابر ۱ کیلو و ۳۷۰ گرم اعلام شده است.


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده