// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳

برخی مشخصات کارت گرافیک جدید GTX 1650 از شرکت MSI مشخص شد

به‌تازگی برخی از مشخصات کارت گرافیک جدید انویدیا موسوم به GTX 1650 در وب‌سایت EEC فهرست شده است.

شرکت NVIDIA طی یک ماه گذشته دو کارت گرافیک جدید از خانواده‌ی GTX 16 به نام‌های GTX 1660 و 1660Ti را به بازار عرضه کرد. بااین‌حال کمبود یک کارت گرافیک کم‌مصرف و ارزان‌تر از ۲۰۰ دلار در این مجموعه حس می‌شد؛ بنابراین انویدیا تصمیم به توسعه و ارائه کارت‌های جدیدی تحت عنوان GTX 1650 گرفت که به‌زودی جانشین کارت GTX 1050 شوند.

انتظار می‌رود طی هفته آتی شرکت انویدیا سری جدید این کارت‌ها را به‌صورت رسمی معرفی و احتمالا پس از آن هم یک SKU دیگر تحت نام GTX 1650 Ti را نیز معرفی کند.

گفته شده است که هر دو کارت گرافیک مجهز به سیلیکون TU117 خواهند بود و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ویدیویی از نوع GDDR5 نیز در آن‌ها به کار گرفته می‌شود. به وضوح مشخص است که این کارت‌های جدید برای کاربرانی تولید شده است که از لحاظ میزان بودجه بسیار محدود هستند. به احتمال زیاد این کارت‌ها برای اجرای بازی‌های روز با دقت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و سطح تنظیمات متوسط تا بالا، مناسب خواهند بود.

msi

در حال حاضر در وب‌سایت رسمی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (Eurasian Economic Commission) نشانه‌هایی از کارت‌های GTX 1650 دیده شده است. این کارت یک نمونه سفارشی از شرکت MSI به نام GAMING X 4G است که دقیقا مشخص می‌کند این کارت مجهز به مقدار ۴ گیگابایت حافظه‌ی ویدیویی خواهد بود.


منبع videocardz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده