// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

ASUS نمایشگر جدید ProArt PA34VC مجهز به فناوری HDR و پنل IPS را عرضه کرد

شرکت ASUS به‌تازگی یک نمایشگر فوق حرفه‌ای از خط تولید نمایشگرهای ProArt به نام ProArt PA34VC را روانه‌ی بازار کرده است.

طی روزهای گذشته شرکت ASUS یک مانیتور فوق حرفه‌ای از خط تولید نمایشگرهای ProArt به نام ProArt PA34VC را روانه‌ی بازار کرده است. این محصول جدید برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و اصلی‌ترین جنبه‌ی تولید و تبلیغ آن، دقت بسیار بالا در ارائه‌ی رنگ‌های مختلف به کاربران حرفه‌ای و طراحان گرافیست است.

نمایشگر ProArt PA34VC از نسبت ابعاد تصویر ۲۱ به ۹ بهره می‌برد و به پنل IPS مجهز شده است. این محصول زیبا از دقت تصویر ۳۴۴۰x۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است تا درنهایت بهترین کیفیت تصویر را به کاربر خود ارائه دهد. Asus به کاربران خود وعده داده است که این نمایشگر قادر به ارائه‌ی فضایی گسترده به اندازه‌ی دو نمایشگر مجهز به دقت تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی است. 

ProArt PA34VC

یکی دیگر از مزایای این محصول جدید شرکت ایسوس کالیبره بودن تنظیمات رنگی آن به‌صورت کاملا پیش‌فرض است که باعث می‌شود کاربران در زمان خرید از این بابت نگرانی نداشته باشند. البته باید یادآور شد که این نمایشگر از فناوری اختصاصی ASUS ProArt Calibration هم پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از استاندارد HDR 10 VESA با پوشش رنگ ۱۰۰ در‌صدی sRGB، دو پورت Thunderbolt 3 جهت اتصال به دستگاه‌ها و انتقال داده‌ها با سرعتی بالغ بر ۴۰ گیگابیت بر ثانیه نشان‌دهنده‌ی ویژگی‌های فوق حرفه‌ای این نمایشگر است.

پورت‌های Thunderbolt به شما امکان انتقال قدرت تا ۶۰ وات به سایر دستگاه‌های خارجی را می‌دهند. از ویژگی‌های جالب توجه دیگر این محصول قدرتمند می‌توان به قابلیت تصویر در تصویر PiP یا PbP اشاره کرد. باتوجه‌به سایر مشخصات این صفحه‌نمایش، شرکت ASUS میزان شدت روشنایی را ۳۰۰ کاندلا بر متر مربع و زمان پاسخگویی پیکسل‌ها را نیز ۰.۱ میلی ثانیه اعلام کرده است.

ProArt PA34VC


منبع techpowerup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده