// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

کمپانی ZOTAC از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti ArcticStorm رونمایی کرد

شرکت معتبر ZOTAC طی روز‌های گذشته از جدیدترین و قویترین پرچم‌دار گیمینگ خود به نام GeForce RTX 2080 Ti ArcticStorm رونمایی کرد.

شرکت معتبر ZOTAC طی روز‌های گذشته از جدیدترین و قویترین پرچم‌دار گیمینگ خود به نام GeForce RTX 2080 Ti ArcticStorm رونمایی کرد. سیستم خنک‌کننده این کارت متشکل از یک بلاک مایع جدید است که از بهترین مواد ممکن ساخته شده است. این خنک‌کننده می‌تواند با توجه‌ به مدار تغذیه ۴+۱۶ فازی، عملکرد تراشه گرافیکی 2080Ti را به بالاترین حد خود برساند.

پوشش شفاف قسمت بالایی بلاک به‌ گونه‌ای متصل شده که می‌تواند روشنایی سیستم نورپردازی RGB را به‌طور کاملا مستقل و زیبا در سرتاسر کارت گرافیک پخش کند. این سیستم نورپردازی که SPECTRA 2.0 نام دارد، به دیودهای RGB LED قابل برنامه‌ریزی مجهز شده است که با نرم‌افزار اختصاصی FireStorm قابلیت کنترل و شخصی‌سازی کامل دارد.

طراحی سیستم بلاک مایع و خنک‌کننده‌ی این محصول جدید و زیبا به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شکل و توسط روش ماشین کاری لیزری انجام شده است. این روند طراحی یک فرایند کاملا جدید در بخش طراحی سخت‌افزار‌های کامپیوتری و گیمینگ به شمار می‌رود.

RTX 2080 Zotac

نکته جالب توجه وجود یک حافظه جانبی جهت ذخیره کردن تنظیمات روشنایی است. این حافظه کمک می‌کند تا حتی با خاموش و روشن شدن سیستم، تنظیمات نورپردازی کاربر دست نخورده باقی بماند و در مرحله‌ی بعدی همچنان ادامه یابد.

سطح تماس بلاک خنک‌کننده‌ی این کارت گرافیک بسیار زیبا و قدرتمند از روش طراحی تماس مستقیم با تراشه گرافیکی یا Direct Plated، استفاده می‌کند.

استفاده از میکروکانال‌های بسیار ظریف ۰.۳ میلیمتری موجب شده تا حداکثر انتقال گرما صورت بگیرد و این محصول در اوج فعالیت خود در پایین‌ترین حد دمایی قرار بگیرد؛ حتی یک بک پلیت فلزی از جنس نیکل نیز به همین منظور در قسمت پشتی کارت نصب شده است.

کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2080 Ti ArcticStorm مجهز به اتصالات استاندارد G 1/4 است و با طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های خنک‌کننده مایع موجود در بازار سازگاری کامل دارد.

قیمت کارت گرافیک جدید زوتاک و زمان عرضه آن هنوز از طرف شرکت Zotac اعلام نشده است.

اسم محصولZotac Gaming Geforce RTX 2080 Ti ArcticStorm
تعداد هسته‌های Cuda۴۳۵۲ واحد
حجم حافظه‌ی کارت۱۱ گیگابایت از نوع GDDR6
باس حافظه۳۵۲ بیت
کلاک پردازنده۱۵۷۵ مگاهرتز
کلاک حافظه۱۴ گیگابیت در ثانیه
مدل درگاه PCIeاز نوع PCI Express 3.0
خروجی‌های تصویر۳ عدد Display Port + یک عدد HDMI 2.0 و یک عدد USB نوع C


منبع guru3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده