نویسنده: بهادر قلندرپور
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

ADATA از حافظه‌های SSD جدید خود به نام SU750 رونمایی کرد

کمپانی بزرگ ADATA از حافظه‌های SSD جدید خود به نام Ultimate SU750 SATA 6Gb/s رونمایی کرد.

کمپانی بزرگ ADATA که یکی از تولید‌کنندگان مطرح ماژول‌های DRAM، حافظه‌های NAND و لوازم جانبی تلفن همراه در جهان محسوب می‌شود، طی روز‌های گذشته از سری جدید SSD‌های ۲/۵ اینچی جدید خود به نام Ultimate SU750 SATA 6Gb/s رونمایی کرده است. این سری جدید، از نسل بعدی حافظه‌های TLC 3D NAND بهره خواهد برد که در نهایت با ارایه قیمت مناسب، سرعت و عملکرد بالا و همچنین قابلیت اطمینان چشم‌گیر، می‌تواند یک محصول ایده‌آل برای بروزرسانی بعدی سیستم‌های پی‌ سی کاربران باشد.

SSD‌های جدید سری Ultimate SU750 به دلیل استفاده از حافظه‌های پیشرفته‌ی 3D NAND، ظرفیت‌های بالایی از قبلی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت را ارائه خواهند کرد. این محصول جدید با استفاده از سیستم کش SLC می‌تواند سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب ۵۵۰ و ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه را در اختیار مصرف کننده قرار داده و یک عملکرد بی‌نظیر برای سیستم کامپیوتر کاربران به ارمغان بیاورد؛ از این رو کاربران برای لود شدن فایل‌ها و برنامه‌های خود دیگر نیازی به صبر کردن نخواهند داشت.

پشتیبانی از  فناوری کد تصحیح خطای  LDPC (مخفف بررسی تساوی چگالی پایین) جهت شناسایی و رفع خطاها در SU750  باعث افزایش طول عمر درایو شده است.

با توجه به اینکه در ساختار این حافظه‌های جدید از هیچگونه اجزای مکانیکی استفاده نشده است، نسبت به درایوهای سنتی HDD از طول عمر و مقاومت بالاتر برخوردار بوده و با توجه به مصرف بسیار کمی که در مقابل HDDها دارد، نویز بسیار کمتری نیز تولید می‌کند. همچنین گفته شده که این سخت‌افزار جدید ضد شوک و ارتعاش بوده و می‌تواند به میزان ۱۵۰۰G بر میلی‌ثانیه را تحمل کند و یک محصول مناسب برای حفاظت از داده‌ها نیز محسوب می‌شود.

کاربران با خرید هر یک از درایوهای SU750 می‌توانند به به صورت رایگان به نرم افزارهای مدیریت اختصاصی Toolbox و Migration Utility دسترسی داشته باشند و از آنها در جهت مدیریت درایو خود استفاده کنند.

ADATA در نهایت اعلام کرده است که زمان دسترسی به درایوهای Ultimate SU750 ممکن است بسته به منطقه سکونت کاربران متفاوت باشد. 

 اگر گیمر کامپیوتری هستید و به دنبال خرید SSD هستید توصیه می‌کنیم راهنمای خرید SSD و هارددیسک زومیت را مطالعه کنید؛ مشخصات جدیدترین حافظه‌های ذخیره‌ سازی از جمله هارد اکسترنال و اینترنال، SSD و کارت حافظه به همراه قیمت روز آن‌ها را در بخش محصولات زومیت مقایسه کرده و سپس از طریق بخش قیمت، ارزان‌ترین خرید را از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی داشته باشید. 


منبع techpowerup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده