نویسنده: آرشام سلیمانی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

لاجیتک پیشرفته ترین هدست گیمینگ خود را معرفی کرد

کمپانی لاجیتک امروز از چهار هدست گیمینگ جدید رونمایی کرد. مدل G935 پیشرفته‌ترین هدست گیمینگ این شرکت از حیث فنی لقب خواهد گرفت.

کمپانی سوئیسی Logitech چهار هدست گیمینگ از سری G معرفی کرده است. این محصولات هم به صورت باسیم و هم بی‌سیم تولید شده‌اند. قیمت هدست‌های جدید لاجیتک از ۵۹.۹۹ دلار تا ۱۶۹.۹۹ دلار متغیر است.

بالارده‌ترین محصول این سری، G935 7.1 Lightsync Wireless نام دارد که از نظر فنی، پیشرفته‌ترین هدست گیمینگ Logitech به شمار می‌رود.

Logitech G935

این مدل اولین هدستی است که از درایور صوتی با قطر ۵۰ میلی‌متر در سری G به نام Pro-G استفاده می‌کند. Pro-G از کامپوزیت‌های هیبریدی ساخته شده است و علاوه بر ارایه باس عمیق، فرکانس‌های بالا و پایین را به بهترین نحو تولید می‌کند.

امکانات دیگری از جمله فناوری Headphone:X 2.0 کمپانی DTS برای ایجاد صدای ساراند ۷.۱، میکروفون ۶ میلی‌متری و Logitech Lightsync هم در G935 تعبیه شده است. قابلیت نورپردازی، امکان تنظیم رنگ به نمایش درآمده روی کاپ‌های هدست را فراهم می‌کند.

هدست G935 لاجیتک، بی‌سیم است و با کامپیوتر شخصی، کنسول‌های خانگی و موبایل سازگاری کامل دارد. طول عمر باتری آن ۱۲ ساعت است و کلیدهای کنترلی از جمله تنظیم صدا در قسمت پشت کاپ سمت چپ قرار گرفته است.

Logitech G635

شاید در نگاه اول، قیمت ۱۶۹.۹۹ دلاری برای یک هدست بی‌سیم، زیاد به نظر برسد؛ لاجیتک برای کاهش قیمت، مدل دیگری را با نام G635 اما در فرم باسیم معرفی کرده است. این هدست به همراه همان ویژگی‌ها و با قیمتی کمتر، طراحی و تولید شده است.

قیمت هدست باسیم G635 با ۳۰ دلار کاهش، ۱۳۹.۹۹ دلار برچسب خورده است که برای بسیاری از گیمرها قیمت معقولی خواهد بود.

Logitech G432

این کمپانی همچنین برای بازی های بتل رویال مانند Fortnite و PUBG، هدست‌های ارزان‌تری را تدارک دیده است. هدست لاجیتک G432 با صدای ساراند ۷.۱ و DTS Headphone:X 2.0 در فرم باسیم تنها ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد. این هدست به میکروفونی ۶ میلی‌متری با قابلیت Flip to Mute مجهز شده است. این قابلیت موجب می‌شود که با حرکت دادن میکروفون به سمت بالا، ارسال صدا را به راحتی قطع کنید. کاپ‌های گوشی این مدل نیز از چرم مصنوعی ساخته شده و قابل تعویض است.

Logitech G332

در نهایت ارزان‌ترین هدست در سری G کمپانی لاجیتک، مدل G332 نام دارد که ۵۹.۹۹ دلار قیمت خورده است. G332 به صدایی استریو مجهز است و از همان میکروفون مدل G432 بهره می‌برد.

انتظار می‌رود تمام این هدست‌ها تا ماه اسفند سال جاری برای خرید در دسترس قرار گیرند و مانند همیشه شامل تخفیف‌های بهتری از سوی خرده‌فروشان باشیم.

دانلود از آپارات


منبع Logitech PCMag
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده