// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

کمپانی G.SKILL از کیت رم 64 گیگابایتی با سرعت 4266 مگاهرتز رونمایی کرد

کمپانی جی اسکیل از کیت‌های رم جدید با ظرفیت ۶۴ گیگابایت از نوع DDR4 پرده‌برداری کرد. این کیت‌ها از ۸ رم با ظرفیت ۸ گیگابایت تشکیل شده‌اند.

شرکت تایوانی G.SKILL، تولید کننده‌ی پیشرو در صنعت حافظه‌های پرسرعت و لوازم جانبی گیمینگ، ماژول‌های جدید رم با فرکانس و ظرفیت بالا را معرفی کرد. کیت ۶۴ گیگابایتی این برند متشکل از ۸ ماژول ۸ گیگابایتی از نوع DDR4 است. سرعت این رم‌ها ۴۲۶۶ مگاهرتز با تایمینگ CL18-22-22-42 ذکر شده است.

این کیت‌های حافظه با مشخصات فوق‌العاده‌ای که اشاره شد، با کمک تراشه‌های با کیفیت کمپانی سامسونگ موسوم به B-die تولید شده‌اند و در دو سری Trident Z RGB و Trident Z Royal عرضه خواهند شد.

G.SKILL DDR4 4266MHz 64GB RGB Memory Kits

رم DDR4 4266MHz CL18 با فراهم کردن ظرفیت و سرعت بسیار زیاد، دست‌یابی به بهترین عملکرد را ممکن می‌سازد. استفاده از کیت ۶۴ گیگابایتی جی اسکیل، راه مناسبی برای ایجاد ایستگاه‌های کاری فوق‌العاده قدرتمند جهت تولید محتوا، رندرینگ سه بعدی و ویرایش فایل‌های چندرسانه‌ای به شمار می‌رود. این کیت بر روی مادربرد  ASUS PRIME X299 DELUXE II با پردازنده Intel Core i9-7900X آزمایش شده است.

کیت‌های حافظه‌ رم کامپیوتر G.SKILL از فناوری XMP 2.0 کمپانی اینتل پشتیبانی می‌کند و امکان انجام اورکلاک برای دست‌یابی به بهترین تایمینگ را فراهم خواهد کرد. زمان عرضه به بازار جهانی هم، فروردین ۱۳۹۸ تعیین شده است.


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده