// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

کمپانی Colorful کارت گرافیک بدون فن RTX 2080 Ti را معرفی کرد

کمپانی Colorful از نسخه بدون فن‌کولر کارت گرافیک RTX 2080 Ti با قابلیت نصب خنک‌کننده مایع رونمایی کرد.

کارت گرافیک RTX 2080 Ti PCB ساخت Colorful، هیچ فن‌کولری ندارد و مناسب کاربرانی است که قصد نصب خنک‌کننده مایع دارند. نام کامل این محصول، Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti Advanced است. اولین باری نیست که این شرکت چینی کارت گرافیک بدون فن‌کولر تولید می‌کند. طبق تجارب گذشته، اغلب این کالاها به طور مستقیم در اختیار کافی‌نت‌هایی قرار می‌گیرند که ترجیح می‌دهند از بلوک‌های خنک‌کننده مایع در سیستم‌های بالارده خود استفاده کنند.

Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti Advanced

در واقع محصول ارایه شده Colorful، مدلی بدون فن سه گانه از خانواده iGame Vulcan Advanced است. قیمت کارت گرافیک RTX 2080 Ti PCB به طور قطع ارزان‌تر از مدل مرجع خواهد بود؛ اما دور از ذهن است که خارج از چین هم عرضه شود.

هسته‌ی گرافیکی RTX 2080 Ti به صورت پیش‌فرض با فرکانس ۱۳۵۰ مگاهرتز در حالت پایه و ۱۵۴۵ مگاهرتز در حالت بوست فعالیت می‌کند. همچنین ۱۱ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 با سرعت ۱۴ گیگابیت بر ثانیه آن را همراهی می‌کند. برد الکترونیکی مورد بحث، بازطراحی یا سفارشی‌سازی نشده و لوگوی NVIDIA به طور واضح مشهود است؛ در نتیجه، پیدا کردن خنک‌کننده مایع سازگار با آن، کار سختی نخواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده