// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

بایواستار از سالید درایوهای سری S100 Plus رونمایی کرد

به تازگی کمپانی بزرگ بایواستار از سالید درایوهای جدید خود با نام سری S100 Plus برای کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ رونمایی کرد.

اگر به دنبال سالید درایو (SSD) یا درایو جامدی خوش ساخت و با قیمت مناسب برای ذخیره‌ی اطلاعات خود هستید، کمپانی BIOSTAR به تازگی از سری جدید سالید درایوهای خود با نام سری S100 Plus رونمایی کرده است. این کمپانی که در ساخت مادربرد، کارت گرافیک و تجهیزات ذخیره‌سازی فعالیت دارد، توانسته این درایوها را در عین حالی که زیبا و خوش سایز هستند، با قیمت مناسبی نیز تهیه کند که دارای قدرت بسیار خوبی نیز برای لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی هستند. اندازه‌ی این درایوها ۲.۵ اینچ و ضخامت آن‌ها ۷ میلی‌متر است که در کنار زیبایی و قابلیت ضد شوک و ضربه بودن مناسبی که دارند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای بسیاری از مصرف‌کنندگان به شمار آیند. سالید درایوهای سری S100 Plus کمپانی بایواستار در دو ظرفیت ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهند شد که می‌توانید آن‌ها را جایگزین درایوهای پیشین خود کنید.

این درایوها که از اینترفیس ساتا ۳ از نوع ۶ گیگ بر ثانیه (SATA3 6GB/s) بهره می‌برند، در هر ظرفیت دارای سرعت خواندن و نوشتن متفاوتی هستند. نوع ۲۴۰ گیگابایتی آن دارای سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب ۵۱۰ و ۳۷۰ مگابایت بر ثانیه است و مدل ۴۸۰ گیگابایتی نیز دارای سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب ۵۴۰ و ۴۶۰ مگابایت بر ثانیه است که می‌تواند برای تجربه‌ای بسیار سریع و خوب در بارگذاری بازی‌ها و همچنین دسترسی به اطلاعات، مناسب باشد. اگر این اعداد و ارقام را با هارد دیسک‌هایی که زمانی سلطان اصلی ذخیره‌سازی اطلاعات بودند مقایسه کنید، با افزایش چشم‌گیر ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی در بازدهی و پرفورمنس مواجه خواهید شد که قطعا تجربه‌ی شما از اجرای بازی‌ها و دسترسی به اطلاعات را بسیار بهتر خواهد کرد.

BIOSTAR

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، این درایوهای جامد دارای ضخامتی تنها ۷ میلی‌متری هستند که علاوه بر جنس بدنه‌ی فلزی و مناسبی که دارند، می‌توانند به راحتی در باریک‌ترین لپ‌تاپ‌ها هم نصب شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این محصولات، ضد ضربه و ضد شوک بودن آن‌ها است که برای گیمرها و افرادی که لپ‌تاپ خود را زیاد جابه‌جا می‌کنند، می‌تواند خیلی مناسب باشد. طراحی و ساخت این SSD طوری است که می‌توان به راحتی از آن در محیط‌های خشن و سخت مانند دمای حداکثری ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد استفاده کرد و در عین حال توقع اجرای سریع و روان اطلاعات را نیز از آن داشت. بخش‌هایی از صحبت‌های کوین چنگ، مدیر جهانی فروش کمپانی بایواستار، در رابطه با این درایوها را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما بسیار خوشحال هستیم که با معرفی سری S100 Plus توانسته‌ایم سالید درایوهایی بسیار باریک، سریع و بادوام را برای گیمرها و افراد مختلف روانه‌ی بازار کنیم. اکنون نیز علاوه بر سری RACING مادربردها و کارت‌های گرافیک خود، توانسته‌ایم قطعات دیگری را نیز که نقش مهمی در بهبود تجربه‌ی یک گیمر و افزایش پرفورمنس می‌توانند داشته باشند، روانه‌ی بازار کنیم.

کمپانی BIOSTAR به‌صورت روزافزون در حال افزایش سهام و نقش خود در تولید قطعات سخت‌افزاری برای کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها است و با معرفی این دو سالید درایو می‌تواند گام خوبی در بهبود تجربه‌ی گیمرها بردارد. نسخه‌ی ۲۴۰ گیگابایتی این درایو به قیمت ۳۵ دلار و نسخه‌ی ۴۸۰ گیگابایتی آن به قیمت ۵۹ دلار در بازار عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد کمپانی بایواستار و این دو محصول جدید چیست؟


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده