// یکشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

Razer از ساخت چراغ‌های نوری کروما برای خودروهای برقی خبر داد

کمپانی خوش ذوق Razer به تازگی از قصد خود برای ساخت چراغ‌های آر جی بی کروما برای خودروهای برقی در کشور چین خبر داد.

کمپانی ریزر را همه به خاطر محصولات جذاب و زیبای مرتبط با پی سی می‌شناسند. اکنون و طبق اعلامیه جدید این کمپانی، آن‌ها قصد دارند تکنولوژی چراغ‌های آر جی بی کروما را وارد خودروهای الکتریکی کنند و برای شروع آن‌ها خودروی برقی جدید کمپانی لیپ موتور از کشور چین را هدف قرار داده‌اند. در طول سال گذشته‌ی میلادی از محصولات و تکنولوژی‌های زیادی از کمپانی Razer پرده برداشته شد که البته شاید هیچ‌کدام به اندازه‌ی این مورد عجیب به نظر نرسند. این پروژه قرار است روی یک شرکت نوپا چینی که در راستای تولید خودروهای برقی فعالیت دارد پیاده شود و فضای داخلی خودروی مورد نظر به این چراغ‌های زیبا مزین شود.

کمپانی Leap Motor یکی از استارت‌آپ‌های متعددی است که در زمینه‌ی تولید خودروهای پاک و الکتریکی در کشورهای آسیایی برپا شده و قصد دارد به دلیل وجود مشکلات زیست محیطی و گرمایشی ناشی از استفاده از سوخت‌های فسیلی، به فعالیت خود ادامه دهد. این کمپانی ۲۹۰ میلیون دلار برای ورود خودروی جدید برقی خود به بازار هزینه کرده است و اکنون نیز قصد دارد با چراغ‌های خاص کمپانی ریزر، جلوه‌ی خاصی به فضای داخلی این ماشین بدهد. این خودرو با یک بار شارژ شدن توانایی حرکت در مسیری ۲۸۶ مایلی را دارد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۶.۹ ثانیه است که البته تکنولوژی ریزر در این زمینه قرار نیست کمکی به این خودروی الکتریکی کند.

Razer

کمپانی Razer پیش‌تر این تکنولوژی زیبا را تقریبا در تمامی محصولات خود اعم از موس، کیبرد، هدست و مواردی ازین دست به‌کار برده است و می‌توان عجیب‌ترین محصولی که از این چراغ‌ها بهره می‌برند را همین خودروی برقی دانست. نظر شما در مورد ورود این تکنولوژی به خودروهای برقی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده