// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴

کمپانی TEAMGROUP از رم‌ها و SSD‌های دارای گواهینامه TUF رونمایی کرد

کمپانی TEAMGROUP به تازگی از رم‌های جدید و SSD‌های دارای گواهینامه TUF و نورپردازی RGB رونمایی کرده است.

کمپانی TEAMGROUP چندی قبل محصولات جدیدی را مبتنی بر گواهی کیفیت TUF Gaming Alliance که یک گواهی کیفیت معتبر از کمپانی ASUS است، معرفی کرد. این محصولات شامل یک حافظه SSD با نورپردازی RGB و حافظه‌ های رم RGB از سری گیمینگ هستند. درایو‌های T-FORCE DELTA S TUF Gaming RGB و حافظه‌های T-FORCE DELTA TUF Gaming RGB در سخت‌ترین شرایط بر اساس گواهی TUF Gaming Alliance شرکت ASUS آزمایش شده‌اند و توانسته‌اند با سربلند بیرون آمدن از آن‌ها، به این گواهینامه دست یابند.

ظاهر این دو محصول جدید ترکیبی از پوشش‌های استتار نظامی و اِلِمان‌های گیمینگ است تا گیمر‌ها بتوانند ظاهری زیبا و خشن به سیستم خود ببخشند. این درایو‌های جدید و رم‌های مذکور قابلیت هماهنگ‌سازی جلوه‌های نورپردازی RGB با مادربردهای شرکت ASUS از طریق نرم افزار ASUS Aura را دارند که علاوه بر ایجاد جلوه‌های چشم نواز نورپردازی در سیستم کاربر، عملکرد بالایی را به آن‌ها عرضه می‌کنند.

T-FORCE TUF gameing

توانایی خواندن اطلاعات با سرعت ۵۶۰ مگابایت در ثانیه، از قابلیت‌های این حافظه‌ SSD است که حدود ۴ برابر سریع‌تر از حافظه‌ HDD معمول محسوب می‌شود. استفاده از تراشه‌های مجهز به فناوری پیشرفته‌ی 3D NAND و کیفیت ساخت بالا در این محصولات زیبا، باعث شده تا کاربران در هنگام فعالیت‌ مداوم، عملکرد بالا و سرعت فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند. لازم به ذکر است که این محصول با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول جدید می‌توان به سیستم ضد شوک آن که توانایی تحمل اضافه‌ بار را دارد، اشاره کرد؛ این قابلیت باعث اطمینان خاطر گیمرها در هنگام ذخیره‌سازی اطلاعات روی آن می‌شود. 

دومین محصول کمپانی TEAMGROUP رم‌های مجهز به نورپردازی RGB هستند که T-FORCE DELTA TUF Gaming نام دارند. این حافظه‌های جدید نیز با داشتن گواهینامه‌ی TUF عرضه خواهند شد. طرح نامتقارن و گیمینگ روی پخش کننده‌ی حرارت این رم‌ها یک زیبایی خاص را به سیستم‌های گیمینگ ارئه می‌کنند. بدنه سیاه رنگ این رم‌ها نیز دارای رنگ‌پردازی نظامی هستند.
T-FORCE TUF gameing

مانند حافظه‌های T-FORCE DELTA S TUF Gaming RGB، این رم‌ها نیز به سیستم نورپردازی RGB مجهز شده‌اند و با نرم افزار اختصاصی ASUS Aura قابلیت شخصی‌سازی کامل دارند. خطوط ایجاد شده روی هیت سینک این رم‌ها، باعث افزایش سرعت انتقال حرارت و تهویه گرمایی در این محصول می‌شود و می‌تواند ماژول‌های حافظه را به سرعت خنک کند. 

مشخصات فنی قیمت اس اس دی سامسونگ، قیمت اس اس دی وسترن و قیمت اس اس دی ای دیتا و دیگر برندها را در بخش حافظه ذخیره سازی محصولات زومیت ببینید. 


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده