// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

گیگابایت از مادربرد Z390 AORUS XTREME مجهز به نورپردازی RGB رونمایی کرد

کمپانی GIGABYTE از جدید‌ترین مادربرد پرچمدار خود با نام Z390 AORUS XTREME رونمایی کرد.

کمپانی GIGABYTE طی روز‌های گذشته به صورت رسمی پرچمدار جدید خود یعنی مادربرد Z390 AORUS XTREME را معرفی کرد. این محصول جدید به یکی از قوی‌ترین چیپ‌ست‌های کمپانی اینتل با نام Z390 مجهز شده است که با پشتیبانی از نسل نهم پردازنده‌های اینتل Core، ویژگی‌های فراوانی را با خود به همراه دارد.

Z390 AORUS XTREME

از جمله ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای این مادربرد گیگابایت می‌توان به مواردی همچون درگاه شبکه‌ی 10 GbE با کنترلر جدید Aquantia، مدار تغذیه 16 فاز DRM، شبکه بی سیم WiFi منطبق با استاندارد 802.11ac، کارت صدای حرفه‌ای از نوع ESS SABRE 9018K2M و سیستم نورپردازی RGB اشاره کرد.

از امکانات دیگری که برای این محصول زیبا و قدرتمند در نظر گرفته شده می‌توان به وجود دکمه‌های لمسی OC جهت اورکلاک سریع و بدون دردسر  و پاک کردن CMOS اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق سه اسلات نصب M.2، درگاه‌های حافظه RAM و PCIe با طراحی تقویت شده که مانع از خم شدن آن‌ها در زمان نصب کارت‌های گرافیک سنگین می‌شود، طراحی حرارت‌گیرهای جدید در بخش برق‌رسانی با فناوری Direct Touch و لوله های انتقال دهنده حرارت و استفاده از فناوری NanoCarbon در پالت اصلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده‌اند.

Z390 AORUS XTREME

لازم به ذکر است که قیمت این مادربرد هنوز از سمت کمپانی تولید کننده مشخص نشده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده