نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

کنسول جدید Intellivision در رویداد Portland Retro Gaming معرفی خواهد شد

در جریان رویداد Portland Retro Gaming در نیمه‌ی دوم مهرماه، از کنسول جدید کمپانی Intellivision Entertainment رونمایی خواهد شد.

قبل از E3 امسال بود که کمپانی Intellivision Entertainment از معرفی کنسول جدیدش در آینده‌ای نزدیک خبر داد. در ماه جولای (تیر ماه) اطلاعاتی تازه از روند معرفی این کنسول منتشر شد و قرار شد که در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) شاهد رونمایی کامل از این کنسول که اسمش هم هنوز مشخص نشده، باشیم. حالا که کمتر از بیست روز تا موعد رونمایی از کنسول مذکور باقی مانده، در جریان تازه‌ترین اخبار کنسول های بازی، مشخص شد که باز هم برنامه‌ی معرفی این کنسول تغییر کرده است.

با توجه به اخبار منتشر شده، جدیدترین نسخه از کنسول‌های Intellivision در جریان رویداد Portland Retro Gaming یعنی بیستم اکتبر (۲۸ مهر) معرفی خواهد شد. Portland Retro Gaming یک رویداد معروف گیمینگ در آمریکا است که از ۱۹ تا ۲۱ اکتبر (۲۷ تا ۲۹ مهر) برگزار می‌شود و بهترین زمان برای معرفی کنسول Intellivision به نظر می‌رسد.

با توجه به رونمایی از این کنسول در Portland Retro Gaming، باید منتظر اعلام نام نهایی کنسول، ویژگی‌های سخت‌افزاری، ویژگی‌های آنلاین، معرفی کنترلرها، قیمت، تاریخ عرضه و کلی موارد این‌چنینی در این رویداد باشیم. همچنین انتظار می‌رود که در Portland Retro Gaming، چند نمونه‌ی گرافیکی از شیوه‌ی پردازش تصاویر توسط این کنسول برای علاقه‌مندان به نمایش در بیاید. همچنین احتمال این می‌رود که بازی‌هایی که قرار است در زمان‌ عرضه‌ی این کنسول منتشر شوند هم در این رویداد معرفی شوند.

علاوه بر رونمایی از این کنسول جدید در Portland Retro Gaming، کمپانی Intellivision Entertainment یک پنل با نام Blue Sky Rangers هم خواهد داشت و در آن، تیم مدیریت کنسول قدیمی این کمپانی درباره صداگذاری در بازی‌های کلاسیک با مدیریت وقت این کمپانی یعنی تامی تالاریکو (Tommy Tallarico) گفت‌وگو خواهند کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده