// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

کمپانی Thermaltake از جدید‌ترین کیس خود با نام Level 20 VT رونمایی کرد

کمپانی Thermaltake از جدید‌ترین محصول خود با نام Level 20 VT که یک کیس در اندازه‌ی کوچک است، رونمایی کرد.

کمپانی Thermaltake امروز از کیس‌ های کوچک جدید Level 20 VT رونمایی کرد. این محصول به نوعی  یکی از مدل‌های کوچک شده‌ی خانواده‌ی Level 20 محسوب می‌شود که به پشتیبانی از مادربردهایی با فاکتور M-ATX مجهز شده است. فن ۲۰۰ میلی‌متری پیش فرض در قسمت پنل جلویی، پشتیبانی از خنک‌کننده های مایع AIO، پنل های شیشه‌ای حرارت دیده با قطر ۴ میلی‌متر و فیلیتر‌های قابل تعویض گرد و غبار از ویژگی‌های این کیس زیبا به شمار می‌رود.

TT level 20

در کیس‌های VT برای بخش نصب مادربرد، سینی قرارگیری به صورت افقی تعبیه شده است که به مصرف کننده اجازه می‌دهد با مدیریت صحیح سیستم کابل کشی، در حالی که نمایی از خنک کننده‌ی مایع را به نمایش می‌گذارد، تمامی سیم‌های و کابل‌های داخل کیس را به راحتی مخفی کند. طراحی فضای داخلی کیس نیز به شکلی است که که خنک‌کننده مایع پس از نصب، در قسمت سقف آن قرار می‌گیرد. این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، به صورتی که علاوه بر نصب درایوهای ۲.۵ و ۳.۵ اینچی‌، فضای کافی برای نصب خنک‌ کننده مایع سفارشی و واتر کولر‌های مجهز به پمپ جداگانه هم وجود دارد.

TT level 20

فضای داخلی این کیس برای مدیریت هرچه بیشتر، به صورت دو اتاقک جداگانه ساخته شده است و قسمت فوقانی این اتاقک محل نصب مادربرد و اتصالاتی نظیر PCI-E است. بخش پایینی نیز فضایی برای نصب منبع تغذیه و درایوهای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. 

TT level 20

کیس‌های جدید Level 20 VT علاوه بر پشتیبانی از مادربردهایی با فاکتور M-ATX میتواند از کولر پردازنده با ارتفاع ۱۸۵ میلی‌متر و کارت‌های گرافیکی با طول ۳۵۰ میلی‌متر و حتی منبع تغذیه‌ای با طول ۲۰۰ میلیمتر را پشتیبانی کند. همچنین کاربر قادر خواهد بود که دو رادیاتور با ابعاد ۲۴۰ میلی‌متر را در کنار هم در قسمت بالایی پنل جلویی  یا یک عدد رادیاتور ۲۸۰ میلیمتری را در این قسمت نصب و راه اندازی کند.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده