// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

Antec از جدید‌ترین سری خنک‌ کننده‌ مایع RGB خود رونمایی کرد

کمپانی Antec از جدید‌ترین خنک‌کننده‌های پردازنده‌ی AIO خود تحت نام Mercury RGB رونمایی کرد.

کمپانی Antec که یکی از محبوب‌ترین تولید‌ کنندگان لوازم جانبی گیمینگ پی‌ سی درجهان به شمار می‌رود، به تازگی سری جدید خنک کننده‌ مایع خود را با نام Mercury RGB معرفی کرده است.

خنک کننده‌های سری Mercury RGB در سه مدل به نام‌های Mercury 120 RGB و Mercury 240 RGB و Mercury 360 RGB ساخته‌ خواهند شد که به ترتیب با برچسب قیمت ۸۱ یورو ، ۱۰۹ یورو و ۱۳۶ یورو در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. خنک کننده‌های پردازنده‌ی Antec Mercury RGB به شکلی طراحی شده‌اند که در هنگام استفاده بر روی پردازنده، بیش از ۴۰ هزار ساعت توانایی کارکرد مداوم داشته باشند. در این محصولات از  اجزاء و مواد با کیفیت برای ساخت استفاده شده است، به همین دلیل Antec این خانواده از محصولات خود را ۵ سال ضمانت کرده است.

antec

شرکت سازنده در ساختار خنک کننده‌های Mercury از موادی همچون سرامیک و کربن روانکاری نشده در بدنه‌ی فلزی-کربنی بهره گرفته است. پمپ این محصول از نوع حلقه بسته است که کیفیت بالایی دارد. همچنین علاوه بر کارکرد فوق العاده بی‌صدا، به یک موتور سه فازی برای به حداکثر رساندن گردش مایع خنک کننده مجهز است.

تمامی مدل های Mercury RGB به فن‌های هوشمند RGB LED از نوع PWM مجهز شده‌اند و درون آن‌ها حدود ۳۰ عدد LED  جاسازی شده است. سیستم نورپردازی این فن‌‌ها می‌تواند از طریق اتصال به مادربرد و یا یک کنترلر مرکزی RGB با دیگر قطعات هماهنگ شود. در این صورت حالت‌های مختلف نورپردازی از جمله تک رنگ، تنفس، فلش و چرخه رنگ‌های شیب دار در دسترس قرار می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده