// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

Cougar از کیس‌ گیمینگ جدید Turret رونمایی کرد

کمپانی بزرگ Cougar از جدید‌ترین کیس گیمینگ خود با نام Turret مجهز به دو عدد فن Vortex LED رونمایی کرد.

شرکت Cougar امروز از کیس زیبا و جدید خود تحت نام Turret رونمایی کرده است و به گفته‌ی شرکت سازنده، این محصول برای کاربرانی طراحی شده که به دنبال بالا‌ترین کیفیت در ازای پرداخت هزینه‌ی کمتر هستند. از نظر ظاهری نیز شرکت سازنده برای این محصول سنگ تمام گذاشته و ما شاهد تولید یک کیس ایده‌آل گیمینگ هستیم. پنل‌های شیشه‌ای کناری به جذابیت این کیس افزوده‌اند؛ به طوری که کاربران می‌توانند قطعات سخت افزاری خود را در حین کار در داخل کیس مشاهده کنند.

از ویژگی‌های جالب توجه این کیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از ۶ فن برای تهویه و سه عدد رادیاتور خنک کننده مایع با اندازه حداکثری ۳۶۰ میلیمتر در قسمت پنل جلویی
  • سیستم خنک سازی گیمینگ در حالت ثابت جهت اطمینان از گردش هوای مطلوب
  • وجود فن‌های Vortex LED در کیس به صورت پیش‌فرض
  • پشتیبانی از کارت‌های گرافیک تا اندازه‌ی ۳۵۰ میلیمتری به صورت همزمان

طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی Cougar، این کیس می‌تواند از مادربردهایی با سایز ATX و Mini ITX و کارت‌های گرافیک تا اندازه‌ی ۳۵۰ میلی‌متر پشتیبانی کند. برای بخش تعبیه سخت‌افزار‌های ذخیره سازی‌، فضا برای نصب دو عدد درایو 3.5 اینچی و حداکثر چهار درایو 2.5 اینچی در نظر گرفته شده است. پنل جلویی این محصول به پورت‌های استاندارد صدا و هدفون به همراه دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 مجهز شده است. این کیس به سیستم گردش هوای Gaming vent system یا تهویه حالت گیمینگ مجهز است.

Cougar

Cougar بحث خنک‌سازی سخت‌افزار‌های درون این محصول را جدی گرفته است و سیستم چرخش هوای Gaming vent در این محصول مد نظر بوده است. با داشتن این تکنولوژی میزان هوای لازم برای خنک‌سازی سخت‌افزار‌ها با در نظر گرفتن جریان هوا یا Air Flow تنظیم می‌شود. تمامی قطعات مربوط به بخش خنک‌سازی نیز از نوعی پلاستیک سخت ساخته شده‌اند که در مقابل گرد و غبار مقاوم است و از جذب آن جلوگیری به عمل می‌آورد.

کیس Turret به صورت پیش‌فرض به دو عدد فن Vortex LED در پنل جلویی مجهز شده است و این فن‌ها به نوبه‌ی خود بخشی از زیبایی این محصول را ارائه می‌کنند. این کیس فضا برای نصب چهار فن اضافه نیز دارد و در صورت تمایل مصرف کننده برای تعبیه خنک‌کننده‌‌های مایع، می‌توان در بخش جلویی کیس، رادیاتور‌هایی با اندازه ۳۶۰ میلی‌متر و برای بخش بالایی، رادیاتور‌هایی تا اندازه‌ی ۲۴۰ میلی‌متر نصب کرد.

این محصول هم‌اکنون با قیمت ۶۶.۹۵ یورو در وب‌سایت رسمی این شرکت قابل پیش‌ خرید است.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده