نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

مایکروسافت در گیمزکام 2018 از لوازم جانبی جدید ایکس باکس وان رونمایی خواهد کرد

با توجه به اطلاعات منتشر شده در بلاگ میجر نلسون، شرکت Microsoft در Gamescom امسال می‌خواهد از سخت‌افزار و لوازم جانبی جدید Xbox One رونمایی کند.

کمپانی Microsoft خود را برای حضور در نمایشگاه Gamescom 2018 آلمان آماده می‌کند و به تازگی، خبرهایی از برنامه‌هایش در این رویداد منتشر کرده که در میان آن‌، رونمایی از سخت‌افزار و لوازم جانبی جدید کنسول ایکس باکس وان خودنمایی می‌کند.

این اخبار از یک پست در بلاگ میجر نلسون منشاء می‌گیرند. با توجه به این پست، قرار است در تاریخ ۲۱ آگوست یعنی سه شنبه ۳۰ مرداد شاهد برگزاری یکی از قسمت‌های شو Inside Xbox در غرفه‌ی این کمپانی آمریکایی باشیم؛ رویدادی که قرار است در آن اخبار بسیار مهمی از بازی‌های جدیدی که قرار است راهی کنسول مایکروسافت شوند بشنویم و با سخت‌افزار و لوازم جانبی جدید Xbox One آشنا شویم. با توجه به اخبار منتشر شده، باید منتظر رونمایی از یک سری باندل، کنترلر و لوازم جانبی جدید باشیم و نه جانشین ایکس باکس وان.

این پست همچنین مشخص کرد که در گیمزکام امسال، مایکروسافت قرار است یک سری دموی قابل بازی از Forza Horizon 4 ،Ori and the Will of the Wisps ،State of Decay 2's Daybreak Pack و حالت جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را در دسترس کاربران قرار دهد.

سال گذشته کمپانی مایکروسافت در رویداد گیمزکام از نسخه‌ی ویژه‌ی بازی ماینکرفت برای Xbox One X و یک نسخه‌ی ویژه از Project Scorpio رونمایی کرد. باید صبر کنیم و ببینیم که کمپانی آمریکایی برای گیمزکام امسال چه برنامه‌هایی دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده