// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

گیگابایت از دو منبع تغذیه جدید P850W و P750W رونمایی کرد

گیگابایت از دو منبع تغذیه‌ی جدید با نام‌های P850W و P750W تحت برند AORUS رونمایی کرد.

کمپانی بزرگ Gigabyte طی روز‌های گذشته دو منبع تغذیه با نام‌های P850W و P750W را تحت برند محبوب و گیمینگ AORUS معرفی کرده است. هر دو منبع تغذیه موفق به دریافت گواهی بهره‌وری انرژی 80PLUS Gold شده‌اند و از سیستم کابل کشی سفارشی سازی کاملا ماژولار برخوردارند.

داشتن گواهی مصرف انرژی 80PLUS Gold در این پاور‌ها نشان‌دهنده‌ی راندمان حداقل ۹۰ درصدی در این محصولات است. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر به حداقل رساندن میزان نویز تولیدی، بتواند برای گیمر‌ها بالا‌ترین عملکرد را در زمان انجام اورکلاک سیستم به همراه داشته باشد.

استفاده از خازن‌های ۱۰۰ درصد ژاپنی‌ باعث شده علاوه بر تضمین عملکرد، دوام بالایی را برای این محصولات انتظار داشته باشیم. طراحی بخش ۱۲ ولت به صورت تک ریل‌، علاوه بر ایجاد یک ثبات پایدار برای سیستم‌، استفاده از آنها را برای انجام اورکلاک نیز ایده‌آل می‌کند. شاید بتوان گفت که این محصولات جدید شرکت گیگابایت به نوعی برای پشتیبانی از پلتفرم Intel Haswell بهینه‌سازی شده‌اند.

Aorus power

فن ۱۳۵ میلیمتری به کار رفته با توجه به میزان مصرف انرژی و همچنین میزان گرمای تولید شده به صورت هوشمند، میزان سرعت و هوادهی لازم برای خنک‌سازی این منبع تغذیه را تنظیم می‌کند تا فقط در مواقع لزوم روشن شود و از تولید نویز اضافه در سیستم جلوگیری کند. به طور مثال اگر میزان مصرف برق کمتر از ۲۰ درصد باشد، چرخش فن به صورت خودکار متوقف می‌شود و روی حالت صرف جویی در مصرف انرژی قرار می‌گیرد. هسته اصلی این فن از نوع بلبرینیگ است که می‌تواند علاوه بر داشتن دوام بالا، طول عمری برابر با ۵۰ هزار ساعت را برای مصرف کننده تضمین کند.

هر دو محصول یاد شده P850W و P750W علاوه بر تجهیز شدن به سیستم‌های امنیتی نظیر OVP ،OPP ،SCP/UVP ،OCP ،OTP تحت آزمایش‌های دقیق مقررات ایمنی کشور‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفته و سخت‌ترین فشار‌ها را تحمل کرده است. به گفته‌ی شرکت گیگابایت، پاور‌های سری AORUS می‌تواننند پایدارترین منبع تغذیه برای سیستم‌های پی‌سی کاربرانی باشند که به دنبال یک تجربه‌ی بی‌نظیر از ثبات و کیفیت هستند و این دو را در کنار یکدیگر می‌خواهند داشته باشند.

این دو منبع تغذیه به همراه یک ضمانت نامه‌ی ۱۰ ساله به‌زودی در سراسر دنیا به صورت رسمی عرضه می‌شوند و در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده