// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کمپانی AOC از سه نمایشگر جدید رونمایی کرد

کمپانی AOC به تازگی از سه مدل نمایشگر فوق باریک، تحت سری V2 رونمایی کرد.

کمپانی AOC اعلام کرده که این نمایشگرها در سه اندازه‌ی ۲۱.۵ با نام 22V2Q و ۲۳.۸ با نام 24V2Q و مدل ۲۷ اینچی با نام 27V2Q  تولید خواهند شد. تمامی این مدل‌های تولیدی  مجهز به پنل IPS بدون قاب خواهند بود و از وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برند. پنل به کار رفته در این محصولات می‌تواند زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه را فراهم کند و پوشش رنگی ۷۲ درصدی را در حالت NTSC به نمایش درآورد.

طراحی باریک و بدون قاب این نمایشگرها که با نام Frameless Edge شناخته می‌شود، ظاهر صیقلی و فوق العاده‌ای را به آنها بخشیده است، به طوری که اکنون مدل ۲۱.۵ و ۲۳.۸ اینچی تنها ۷۷ میلی‌متر و مدل ۲۷ اینچی تنها ۷.۹ میلی‌متر ضخامت دارند.

در این نمایشگر‌ها، پایه‌ی نگهدارنده‌ از جنس فلز است که با ظرافت خاصی طراحی شده و قابلیت تنظیم ۲۰ درجه‌ برای ایجاد شیب را دارد. طبق اعلام شرکت AOC، تمامی این نمایشگرها از نرخ تازه‌سازی تصویر ۷۵ هرتزی به همراه قابلیت AMD FreeSync برخوردار هستند. میزان شدت روشنایی نیز ۲۵۰ کاندلا بر متر مربع اعلام شده که دید خوبی را در محیط‌های روشن برای کاربر فراهم می‌کند. طبق گزارشات اعلام شده از سوی شرکت تولیدی، میزان نرخ تاخیر در این نمایشگر‌های به صورت GTG نیز ۵ میلی‌ثانیه خواهد بود.

این سری از نمایشگرها همگی به ویژگیهای نو‌آورانه‌ی AOC مانند فناوری Flicker-Free (جلوگیری از پرش و موج سیاه‌رنگ روی صفحه)، کاهش میزان نور آبی (محافظت از چشم)، تنظیم مستقیم شدت روشنایی و سیستم مدلاسیون عرض پالس، تجهیز شده‌اند.

تمامی این فناوری‌ها به همراه نوآوری Clear Vision باعث شده‌اند که محصول نهایی به مانیتور چند منظوره و یکی از بهترین انتخاب‌های موجود و قابل دسترس گیمر‌ها بدل شوند. فن‌آوری Clear Vision به کاربر این امکان را می‌دهد تا وضوح و محتوای استاندارد تعریف شده را افزایش دهد.

ورودی‌های دیجیتالی تصویر شامل DisplayPort  و HDMI می‌شوند. این درگاه‌های ورودی به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند علاوه بر پی‌سی خود، سایر دستگاه‌ها نظیر کنسول‌های بازی را به این ورودی‌های تصویر نمایشگر متصل کند.

AOC

برای اینکه نمایشگر‌های AOC بتوانند در لیست محصولات دوستدار محیط زیست قرار بگیرند، این شرکت گواهی سازگاری با محیط زیست EPA 7.0 را برای محصولات خود دریافت کرده است. در انتها باید یادآوری شویم که به همراه این نمایشگر‌های کابل‌های با کیفیت HDMI و DP نیز ارائه خواهند شد.

زمان عرضه‌ی عمومی این محصولات ماه جولای ۲۰۱۸ (اوایل مرداد) با قیمت خرده‌فروشی ۱۱۹ پوند برای مدل ۲۱.۵ اینچی، ۱۲۹ پوند برای مدل ۲۳.۸ اینچی و ۱۷۹ پوند برای مدل ۲۷ اینچی اعلام شده است.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده