// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

کمپانی EK از خنک‌ کننده‌های مایع جدید خود رونمایی کرد

کمپانی EK نسخه‌ی بروز شده و مجهز به نورپردازی RGB کیت‌های خنک‌ کننده‌ مایع EK-KIT RGB 240 و EK-KIT RGB 360 را در دسترس قرار داد.

کمپانی EK یکی از معدود شرکت‌های تولید کننده‌ی کیت‌های واترکولینگ برا سیستم‌های PC است که طی یک دهه‌ی گذشته توانسته با تولید قطعات با کیفیت طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. طی آخرین اقدام این کمپانی، نسخه‌ی بروز شده‌ی محصولات خود را که به سیستم نورپردازی RGB مجهز شده‌اند به خط تولید خود افزوده است.

دو محصول جدید بروز شده، EK-KIT RGB 240 و EK-KIT RGB 360 نام خواهند داشت که با حفظ همان ویژگی‌های منحصر به فرد خود برای کاربرانی که علاوه‌بر عملکرد خوب به زیبایی نیز اهمیت می‌دهند، می‌توانند محصولات ایده‌آلی باشند.

دو محصول EK-KIT HT RGB 240 و EK-KIT HT RGB 360 از رادیاتور‌های EK-CoolStream PE بهره می‌برند که با داشتن ضخامت کم در پره‌ها می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای در بخش خنک‌سازی ارائه دهد. بدنه‌ی رادیاتور به رنگ مشکی طراحی شده و روی پره‌های آن نیز یک لایه‌ی نازک از رنگ وجود دارد تا علاوه‌بر زیبایی کارایی این رادیاتور‌ها حفظ شود.

این دو محصول با کارایی بالا می‌توانند پاسخگوی کاربرانی باشند که به دنبال اورکلاک پردازنده خود هستند. بخش RGB آن‌ها نیز تماما قابل کنترل و شخصی‌سازی است تا علاقه‌مندان بتوانند این محصولات را با سیستم خود هماهنگ کنند.

این دو خنک کننده پردازنده، از تمامی سوکت‌های جدید از جمله Intel LGA 115x و Intel LGA 20xx پشتیبانی می‌کنند. سیستم نصب و راه‌اندازی آن‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده که از هرگونه خطا یا اتصال ناقص جلوگیری کند. نتیجه‌ی این عمل محصولی شده که به راحتی و با رجوع به دستورالعمل‌های ارائه شده به همراه آن، هر کاربری می‌تواند طی چند دقیقه واترکولر خود را نصب و سریعا راه‌اندازی کند. برای مصرف کنندگان پردازنده‌های ساخت شرکت AMD نیاز است تا براکت‌های مخصوص نصب خنک‌کننده‌ی مایع تعویض شوند؛ که البته شرکت EK این براکت‌های را به همراه کیت‌های خنک کننده ارائه کرده است.

لازم به ذکر است که کیت‌های خنک‌کننده‌ی معرفی شده به همراه فن‌های EK-XRES 140 Revo D5 RGB PWM ارائه می‌شوند که علاوه‌بر داشتن فناوری PWM به صورت کامل RGB هستند. طراحی این محصولات نیز کاملا متقارن است و کاربران می‌توانند در هر جهتی این فن‌ها را نصب کنند. اطراف این فن‌ها از پلاستیک فشرده با قابلیت جذب شوک ساخته شده است که در هنگام چرخش با سرعت بالا از تولید نویز، لرزش و صداهای بی‌مورد که در برخی محصولات قبلی مشاهده شده بود، جلوگیری کند.

اسم محصولEK-KIT HT240EK-KIT HT360
بلاک پردازندهEk-Supermancy EVO RGBEK-Supermancy EVO RGB
رادیاتورEK-CoolStream PE 240EK-CoolStream PE 360
فن‌هادو عدد EK-Vardar EVO 120ER RGB سه عدد EK-Vardar EVO 120ER RGB
کولانتEK-CryoFuel Clear Concentrate 100 mlEK-CryoFuel Clear Concentrate 100 ml
پل مونتاژ ATXدارددارد
آداپتور تست رادیاتوردارددارد
قیمت (MSRP)۳۹۹.۹۰ یورو۴۳۹.۹۰ یورو

 دو محصول یاد شده با برچسب قیمت ۳۹۹.۹۰ یورو برای مدل ۲۴۰ میلی‌متری و ۴۳۹.۹۰ یورو برای مدل ۳۶۰ میلی‌متری هم اکنون روی وب‌سایت رسمی شرکت EK قابل سفارش هستند. 


منبع wccftech.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده