// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

کامپیوتکس 2018: شرکت Corsair از دو منبع تغذیه و یک کیس جدید رونمایی کرد

شرکت Corsair در نمایشگاه Computex 2018 از دو منبع تغذیه و یک کیس جدید رونمایی کرد.

کمپانی Corsair به تازگی در نمایشگاه Computex 2018 از دو منبع تغذیه با نام SF600 از خانواده‌ی SF Series 80 Plus Platinum و Vengeance Series 80 Plus Silver در کنار یک مدل جدید از کیس‌های سری Crystal با نام 280X RGB رونمایی کرده است.

ابتدا به منبع تغذیه معرفی‌شده می‌پردازیم و باید عنوان کنیم که محصول جدید SF Series 80 Plus Platinum تنها در دو نسخه‌ی ۴۵۰ وات و ۶۰۰ وات عرضه خواهد شد و طبق گفته‌های شرکت تولید کننده، خازن‌های ژاپنی به‌کار رفته در این محصول می‌تواند در زمان فعالیت ۱۰۰ درصدی تا ۱۰۵ درجه‌ حرارت را بدون هیچگونه افت عملکرد و پایداری ولتاژ، تحمل کند. 

computex 2018

منبع تغذیه SF Series 80 Plus Platinum در اندازه‌ای کوچکتر‌ از دیگر پاور‌های تولید شده توسط این شرکت طراحی شده است که در کنار ماژولار بودن کامل کابل‌ها، می‌تواند برای نصب روی کیس‌های کوچک نیز یک انتخاب ایده‌آل باشد.

منبع تغذیه دوم نیز در دو نسخه‌ی ۶۵۰ وات و ۷۵۰ واتی تولید خواهد شد و طبق گفته‌های شرکت با استفاده از همان خازن‌های ژاپنی باکیفیت می‌تواند تا ۸۹ درصد توان مصرفی واقعی را ارائه دهد. البته باید یادآور شویم که طراحی این محصول بر خلاف مدل قبلی، نیمه ماژولار است.

computex 2018

در هر دو منبع تغذیه معرفی‌شده از سوی این شرکت از فن‌های Ultra-Quiet مجهز به فناوری Zero RPM mode استفاده شده است؛ این بدان معنا است که فن‌های تعبیه‌شده تنها در زمانی که منبع تغذیه زیر فشار باشد و دمای آن به میزان مشخصی برسد روشن خواهند شد.

در کنار این دو محصول، کمپانی Corsair از کیس‌های جدید دو محفظه‌ای خود با نام Crystal Series 280X RGB MATX رونمایی کرده است که در بخش‌ جلویی خود به صورت پیش‌فرض به دو عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری با نورپردازی RGB با نام LL120 RGB مجهز شده‌اند. طبق گفته‌های شرکت کورسیر، کاربران می‌توانند LED‌های تعبیه‌شده در این فن‌ها را به صورت جداگانه برنامه‌ریزی و کیس‌ خود را کاملا شخصی سازی کنند.

طراحی منحصربه‌فرد دوگانه‌ی این محصول به کاربران کمک می‌کند تا بین‌ عملکرد و زیبایی چشم‌نواز این محصول یک هماهنگی ایجاد کنند؛ همچنین وجود فضای زیاد داخلی باعث می‌شود که نصب منبع تغذیه، مادربورد و کابل‌کشی درون آن ساده باشد و تمامی این قطعات از طریق بخش جلویی و شیشه‌‌ی حرارت‌دیده‌ی کناری قابل رویت باشند. شرکت Corsair اعلام کرده است که این محصول در دو رنگ مشکی و سفید تولید خواهد شد. البته برای کسانی که به نورپردازی RGB علاقه‌ای ندارند یک نمونه‌ی ارزان‌تر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در انتها باید اعلام کنیم که دو منبع تغذیه‌ی یاد شده در اواسط تیرماه به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که البته قیمت عرضه‌ی آن‌ها هنوز مشخص نشده است. کیس زیبای 280X RGB هم‌اکنون با قیمت ۱۵۸.۹۹ دلار برای نسخه‌ی معمولی و ۱۰۹.۹۹ دلار برای نسخه‌ی ارزان‌تر، قابل سفارش هستند.


منبع kitguru.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده