نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

کنترلر جدید نینتندو سوییچ با ظاهر پوکبال رونمایی شد

کمپانی پوکمون از کنترلر‌های جدید نینتندو سوییچ تحت عنوان Poke Ball Plus رونمایی کرده است؛ کنترلر‌هایی با ظاهر توپ‌های پوکبال که تجربه‌ای شیرین و بسیار طبیعی‌تر را برای هواداران این سری بازی به ارمغان خواهد آورد.

کمپانی پوکمون به‌تازگی از کنترلرهای تازه‌ی خود برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرده‌ است. عملکرد کنترلر Poke Ball Plus درست همانند Joy-Con است؛ با این تفاوت که ظاهر آن همانند توپ‌های پوکبال معروف طراحی شده است؛ پوکبالی مجهز به یک کنترل‌کننده‌ی آنالوگ در بخش مرکزی. هواداران می‌توانند در تاریخ ۲۵ آبان همزمان با عرضه‌ی بازی‌های Pokemon Let's Go Pikachu و Let's Go Eevee نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

Poke Ball Plus از تکنولوژی موشن کنترل (کنترل حرکتی) پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با پرتاب آن، تجربه‌ای حقیقی‌تر از شکار پوکمون‌ها را در سری Let's Go تجربه کنند. روشن شدن، لرزش و صد البته پخش صدا از قابلیت‌هایی هستند که این دسته‌ی جایگزین در خود جای داده‌ است و همین موضوع باعث می‌شود که تجربه‌ی شکار پوکمون با این کنترلر‌ها، به تجربه‌ای بسیار رویایی برای هواداران قدیمی و چندآتشه‌ی دنیای پوکمون بدل شود. البته هنوز مشخص نیست که این دسته‌ها تمامی قابلیت‌های یک Joy-Con را در خود جای داده باشند، اما این موضوع که Poke Ball Plus با بازی Pokemon Go سازگاری کامل دارد و می‌تواند به‌گونه‌ای بی‌نقص جایگزین Pokemon Go Plus شود توسط سازندگان تایید شده است. در نهایت همانطور که می‌توانید حدس بزنید شکار و ذخیره‌‌سازی پوکمون‌های سری‌ Let's Go درون دسته‌های تازه نیز برای شما پاداش‌هایی از سمت بازی به همراه خواهد داشت.

poke ball plus

در راستای تکمیل همین خبر، کمپانی Pokemon علاوه بر اعلام عرضه‌ی اسپین آفی تازه تحت عنوان Pokemon Quest روی کنسول نینتندو سوییچ، تایید کرده است که بازی جدید پوکمون روی این کنسول نیز در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده