// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

شرکت Razer از جدید‌ترین محفظه‌ کارت‌ گرافیک خارجی خود رونمایی کرد

شرکت Razer از جدید‌ترین محفظه‌ی کارت‌ گرافیک خارجی خود با نام Core X رونمایی کرد.

شرکت Razer که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان سخت‌افزار‌های جانبی رده بالا برای پی‌سی شناخته می‌شود، به تازگی از جدید‌ترین باکس کارت‌گرافیک خارجی از سری Core رونمایی کرده است و ادعا می‌کند که این محصول جدید برای کاربرانی با بودجه‌ی محدود در نظر گرفته شده است. این محصول جدید Core X نام دارد و به نظر می‌رسد که از باکس رده‌ بالای Core V2 کمی کوچکتر خواهد بود و برای کم شدن هزینه‌ی تولید آن برخی امکانات جانبی نیز از آن حذف شده است.

Razer Core x

باکس‌های Core X در وب‌سایت رسمی شرکت ریزر با برچسب قیمت ۲۹۹ دلار هم اکنون برای سفارش در دسترس قرار دارند اما طبق گفته‌های شرکت سازنده برخی از امکانات جانبی این محصول همانند درگاه USB و پورت‌های شبکه از آن حذف شده‌اند. اما از سوی دیگر این محصول به یک منبع تغذیه ۶۵۰ واتی مجهز شده که نسبت به منبع تغذیه ۵۰۰ واتی روی محصول V2 می‌تواند یک پیشرفت محسوب شود. محصول رده بالای Core V2 نیز با قیمت ۴۹۹ دلار جهت فروش در این وب‌سایت لیست شده است. 

Razer Core x

در انتها شرکت Razer اعلام کرده است که این محصول جدید علاوه بر پشتیبانی از ویندوز 10، می‌تواند با استفاده از Sierra نسخه‌ی ۱۰.۱۳.۴ یا بالاتر در سیستم‌ عامل‌ مک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی این محصول جدید را مشاهده فرمایید.

لینک دانلود ویدئو از آپارات


منبع mspoweruser.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده