// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

شرکت COLORFUL دو SSD پرسرعت از سری CN600S را رونمایی‌ کرد

شرکت COLORFUL از دو SSD پرسرعت سری CN600S رونمایی‌ کرده است که می‌توانند عملکرد قابل توجهی را به کاربران ارائه دهند.

شرکت COLORFUL که معمولا به عنوان یکی از سازندگان کارت‌های گرافیک زیبا و مادربورد‌های قدرتمند شناخته می‌شود به تازگی از دو محصول جدید از خانواده‌ی CN600S حافظه‌ی SSD خود رونمایی کرده است. این دو محصول نسخه‌های ۲۴۰ گیگابایتی و ۴۸۰ گیگابایتی هستند که به تکنولوژی ۶۴ لایه‌ی 3D NAND مجهز شده‌اند. این تکنولوژی اجازه می‌دهد که در کنار عملکرد بالا و حجم زیاد، میزان مصرف به حداقل برسد و این موضوع را می‌توان دلیل اصلی تبدیل شدن این محصولات به قطعات مناسب لپ‌تاپ‌ها و دیگر دستگاه‌های پرسرعت قابل حمل دانست که توانایی پشتیبانی از ورودی M.2 را داشته باشند. 

حافظه‌های COLORFUL CN600S به کنترلر‌های SMI 2263XT مجهز شده‌اند که در کنار وجود درگاه M.2 2280 به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سرعت انتقال داده‌ها برای خواندن به ۲ گیگابایت در ثانیه و برای نوشتن و ذخیره تا ۱.۵ گیگابایت در ثانیه افزایش یابد. تکنولوژی SMI 2263XT به این محصولات اجازه می‌دهد تا از رابط کاربری PCIe Gen3 x4 استفاده کنند؛ در نتیجه این حافظه‌های قدرتمند به طور معمول می‌توانند تا ۴ برابر عملکرد سریع‌تری نسبت به SATA3 ارائه دهند.

Colorful

شرکت COLORFUL در تبلیغات خود اعلام کرده است که قصد دارد در خط تولید حافظه‌ های SSD خود سطح گسترده‌تری از مخاطبان را جذب کند؛ در نتیجه در حال تولید قطعاتی است که گزینه‌های بیشتری را در دسترس کاربران ارائه می‌دهد.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده