// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Jonsbo از خنک‌ کننده‌ CR-201 RGB رونمایی کرد

کمپانی Jonsbo از جدید‌ترین محصول خود یعنی خنک کننده‌ی CR-201 مجهز به نورپردازی RGB رونمایی و مشخصات آن را اعلام کرد.

کمپانی Jonsbo یک خنک کننده‌ی پردازنده‌ی جدید تحت عنوان CR-201 RGB  معرفی کرده است. بخش آلومینومی این خنک‌کننده از قسمت‌های به هم فشرده تشکیل شده و در بخش بالایی آن به سیستم نورپزدازی RGB مجهز شده است. طراحی این این خنک کننده‌ شبیه به محصولات مشابه موجود در بازار است و از ۴ لوله انتقال حرارت مسی ضخیم به قطر ۶ میلی‌متر‌ تشکیل شده است که به صورت مستقیم از قسمت پایه اصلی عبور کرده و با پردازنده در تماس است. این لوله‌ها حرارت جذب شده را به برجک آلومینیومی منتقل می‌کنند.

گفتنی است که این خنک کننده به یک فن ۱۲۰ میلی‌متر با توانایی سرعت چرخش ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دور در دقیقه با میزان هوادهی ۲۱.۶ تا ۵۲.۱CFM از نوع PWM مجهز شده تا حرارت منتقل شده از پردازنده‌ را دفع کند. میزان نویز تولیدی این خنک‌کننده نیز بیت ۱۸.۵ تا ۳۰.۸ دسی‌بل تعیین شده است.

طبق گزارشات شرکت سازنده، اندازه‌ی طول و عرض و ارتفاع این خنک کننده ۱۲۹ در ۱۶۰ در ۹۴ میلی‌متر و وزن کلی آن با احتساب فن به ۹۷۱ گرم می‌رسد. به نظر می‌رسد که این خنک‌کننده‌ی سنگین می‌تواند تا بار حرارتی ۱۳۵ وات را تحمل و دفع کند.

این خنک کننده از تمامی سوکت‌های LGA115x و AM4 پشتیبانی می‌کند، با این حال هنوز قیمت آن از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده