نویسنده: رضا اکبری
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

ADATA کیبورد گیمینگ XPG INFAREX K20 را معرفی کرد

کمپانی ADATA از عرضه‌ی صفحه کلید مکانیکی جدید INFAREX K20 از سری XPG خبر داد که به زودی وارد بازار خواهد شد.

شرکت ADATA قصد دارد محصول جدیدی از سری کیبورد گیمینگ XPG را وارد بازار کند. این محصول که Infarex K20 نام دارد، یک صفحه کلید مکانیکی گیمینگ است و به نور پس زمینه‌ی RGB نیز مجهز شده است. در این کیبورد از کلید‌های مکانیکی آبی Kailh استفاده شده است. خصوصیت بارز این کلید‌ها در صدای واضح و لمسی بودن آنها است. این کلید‌ها برای افرادی که عادت ندارند با فشار زیادی تایپ کنند کاملا راحت است. این کلید‌ها دارای طول عمر مفید ۵۰ میلیون بار استفاده هستند که حتی برای گیمر‌ها نیز طول عمری زیاد به حساب می‌آید.

infarex xpg adata

کیبورد XPG Infarex K20 هم مانند دیگر کیبورد‌های گیمینگ دارای قابلیت anti-ghosting است. این ویژگی مربوط به زمانی است که کاربر چندین کلید را همزمان فشرده است؛ برای جلوگیری از هرگونه دستور غلط و اضافی، از قابلیت anti-ghosting استفاده می‌شود. تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ذکر شده از جمله نور چراغ‌های LED این صفحه کلید نیز از اتصال USB Type-A بهره می‌گیرند.

چیدمان کلید‌های این keyboard بر‌اساس استاندارد ۱۰۴ دکمه‌ای ANSI است و هر دکمه به صورت مجزا دارای نور پس زمینه‌ی مربوط به خود هستند. همچنین با استفاده از کلید‌های تابعی Fn می‌توانید به ویژگی‌های دیگر این کیبورد دست پیدا کنید. برای مثال، ترکیب کلید‌های Fn با کلید‌های F1 تا F7 مربوط به میانبر‌های رسانه‌ای است. ترکیب کلید‌های F1 با F9 حالت ورودی N دکمه‌ای را فعال می‌کند که از طریق اتصال USB می‌تواند به صورت همزمان و بدون هیچگونه محدودیت غیر معمولی، ورودی‌ها را ذخیره کند. علاوه بر این‌ها نیز ۱۱ حالت پیش فرض برای ترکیب رنگ‌های این کیبورد وجود دارد.

ADATA XPG INFAREX K20

تا‌کنون ADATA هیچگونه اطلاعات رسمی‌ای درباره‌ی قیمت این محصول منتشر نکرده است.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده