نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

کمپانی Colorful مادربردهای جدید خود را معرفی کرد

Colorful مادربردهای جدیدی از سری Battle Axe را معرفی کرده که از چیپست‌های H310 و B360 پشتیبانی می‌کنند.

Colorful شرکتی چینی و خوش‌نام در ساخت قطعات کامپیوتر است که فعالیت زیادی نیز در بازار اروپا دارد. این کارخانه محصولاتی حرفه‌ای مانند کارت گرافیک، مادربرد و درایو‌های ذخیره‌سازی پرسرعت تولید می‌کند. اکنون کالرفول از عرضه‌ی مادربرد‌های جدید خود خبر داده که از سوکت LGA1151 نسل هشتم پردازنده‌های اینتل پشتیبانی می‌کند. این شرکت پیرو عرضه‌ی مادربرد Battle Axe C.B360M-HD Deluxe V20، تصمیم به عرضه‌ی مادربرد‌های جدید دیگری از سری Battle Axe با نام‌های C.B360M-HD Pro V20 و C.H310-K Pro V20 گرفته است. چیپست‌های جدید B360 و H310 انتظارات خریداران از نسل هشتم پردازنده‌های Intel را برآورده می‌کند؛ همچنین شرایط راحت‌تری نیز برای فروش نسل جدید پردازنده‌های اینتل به وجود می‌آورد.

نکته جالب توجه اینجا است که عضو جدید مادربرد‌های Colorful برای خانواده Coffee Lake نه‌تنها رنگی نیست، بلکه با بردی کاملا مشکی رنگ عرضه می‌شود.

کمپانی کالرفول قصد دارد تا با معرفی سری جدید Battle Axe به گیمر‌ها، به آنها تجربه‌ای نو در انجام بازی‌ها روی محصولات این شرکت هدیه دهد. مادربرد جدید این شرکت با نام Battle Axe C.B360M-HD Deluxe V20 از پردازنده‌های جدید ۶‌ هسته‌ای i7 و i5 نسل هشتم اینتل پشتیبانی می‌کند.

 

و اما مادربرد Battle Axe C.B360M-HD Pro V20 از پردازنده‌هایی تا ۶۵ وات توان مصرفی پشتیبانی می‌کند و همچنین به ترکیب کاملی از اتصالات و درگاه‌ها نیز تجهیز شده است تا بتواند تمامی نیاز‌های کاربران را برطرف کند. ترکیب کاملی از USB 3.0 و USB 3.1 به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند با بالاترین سرعت به تمامی دستگاه‌هایشان متصل شوند. تجهیز به یک درگاه PCI-Express 3.0 x16 Gen3 نیز به مدرن‌ترین کارت‌های گرافیکی اجازه‌ی فعالیت در بالاترین حد از کاراییشان را می‌دهد. همچنین مادربرد Battle Axe جدید از حافظه‌های پرسرعت PCIe 4x M.2 نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین Colorful مادربرد جدید دیگری نیز عرضه کرده است. مدل C.H310M-K PRO V20 مناسب خریدارانی است که تمایل دارند با بودجه‌ای محدود یک سیستم کاملا مدرن، همراه با پوشش کامل نیاز‌های ضروریشان را داشته باشند. این مادربرد دارای چیپست Intel H310 است و از پردازنده‌هایی تا ۶۵ وات توان مصرفی پشتیبانی می‌کند. این مادربرد می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم را در سرعت‌های ۲۱۳۳ مگاهرتز تا ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی کند. پردازنده‌های گرافیکی جدید نیز می‌توانند با وجود درگاه PCI-Express 3.0 x16 Gen3 بالاترین کاراییشان را به نمایش بگذارند.

هر دو مادربرد معرفی‌شده دارای درگاه Gigabit Lan و صدای ۶ کاناله‌ی HD، همراه با صدای 3D Surround هستند.

مادربرد‌های جدید Colorful در بیشتر مناطق آسیا و قسمتی از اروپا در دسترس خواهند بود، اما همچنان این شرکت هیچگونه اطلاعی در مورد قیمت برد‌های جدید خود اعلام نکرده است. انتظار می‌رود که در هفته‌های پیش رو شاهد فروش این مادربرد‌ها در بازار‌ باشیم.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده