// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

کمپانی HyperX از رم‌های Predator با تکنولوژی RGB رونمایی کرد

کمپانی HyperX از جدیدترین رم‌های سری Predator مجهز به سیستم نورپردازی RGB رونمایی کرد.

چندی قبل و برای اولین بار در نمایشگاه PAX East از رم‌های دارای تکنولوژی RGB شرکت HyperX با نام Predator به صورت رسمی رونمایی شد. یکی از ویژگی‌هایی که این رم‌ها دارند استفاده از تکنولوژی Infrared Sync است که توسط شرکت HyperX طراحی شده تا افکت‌های نوری بخش DIMM به صورت اتوماتیک و با بررسی نور‌های اطراف با دیگر قطعات سیستم هماهنگ‌سازی شود. کمپانی HyperX در نمایشگاه PAX East اعلام کرد که این رم‌ها از تکنولوژی مادون قرمز (Infrared) استفاده می‌کنند تا بتوانند با دیگر اجزای نزدیک خود هماهنگ شوند. این کمپانی در نمایشگاه PAX East اینگونه توجه مخاطبین را به خود جلب کرد:

یکی از کارکنان ابتدا یک صفحه‌ی نازک و سفید رنگ بین رم‌ها قرار داد و باعث شد تا از دید یکدیگر پنهان شوند؛ پس از مدت کوتاهی این رم‌ها از حالت سینک و هماهنگ با یکدیگر خارج شدند و هر رم به صورت تصادفی شروع به استفاده از RGB کرد، اما زمانی که این صفحه از بین آن‌ها برداشته شد، رم‌ها دوباره پس از مدت کوتاهی به صورت هماهنگ درآمدند و از نورپردازی یکدیگر تقلید می‌کردند. البته در نمایشگاه تنها ۲ عدد رم روی سیستم حاضر وصل شده بود آما کارکنان HyperX اذعان داشتند که این سیستم در زمان نصب ۴ عدد رم کنار یکدیگر نیز عمل خواهد کرد. 

HyperX predator RGB

تا این زمان شرکت HyperX هنوز توضیحی در مورد نحوه‌ی عملکرد و یا دلیل نصب اینگونه سیستمی روی رم‌های خود اعلام نکرده است. این رم‌ها مانند تمامی مدل‌های دیگر موجود در بازار با استفاده از نرم‌افزار‌های مادربورد می‌توانند به صورت دستی تنظیم شوند، اما هنوز جای سوال است که چرا HyperX از تکنولوژی مادون قرمز برای هماهنگ سازی رم‌ها استفاده کرده است.

صرف نظر از اینکه چرا HyperX از چنین سیستم عجیبی استفاده کرده، می‌توانیم بگوییم افرادی که از رم‌های HyperX Predator و زیبایی خاص آن‌ها لذت می‌برند، می‌توانند با نصب این مدل‌های جدید حال و هوای تازه‌ای به سیستم گیمینگ و قدرتمند خود ببخشند.

HyperX predator RGB

در حال حاضر این مدل‌‌های DDR4 تنها با سرعت ۲۹۳۳ و به همراه تایمینگ ۱۵-۱۷-۱۷ در بسته‌های تکی، دوتایی و چهارتایی از رم‌های ۸ گیگ عرضه می‌شوند.

هنوز قیمت رم مذکور اعلام نشده است اما طبق گفته‌های سازنده به زودی به صورت جهانی در دسترس قرار خواهند گرفت. رم هایپر ایکس معرفی شده را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نام محصولHyperX Predator RGB
سرعت و مدلDDR4-2933
حجمیک عدد ۸ گیگ، دو عدد ۸ گیگ و یا ۴ عدد ۸ گیگ
تاخیر۱۷ - ۱۷ - ۱۵
ولتاژ۱.۳۵ ولت
ارتفاع۴۲.۲ میلی‌متر
گارانتیلایف‌تایم


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده