// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

TeamGroup از جدید‌ترین SSD‌ های مجهز به خنک‌ کننده‌ آبی و RGB رونمایی کرد

کمپانی TeamGroup از جدید‌ترین SSDهای خود مجهز به نورپردازی RGB و خنک‌کننده‌ی آبی رونمایی کرده است.

کمپانی TeamGroup به تازگی از جدید‌ترین حافظه‌ SSD‌ خود رونمایی کرده است که در آن‌ها از یک نوآوری برای نورپردازی و فرایند خنک‌سازی بهره برده است. جدید‌ترین محصولات این شرکت SSDهای مدل T-FORCE DELTA RGB نام دارد که علاوه بر دارا بودن تکنولوژی RGB روی خود، به وسیله‌ی آب خنک می‌شوند. این عمل نه تنها به پایین ماندن دمای SSD کمک می‌کند، بلکه توانسته ظاهری چشم نواز را برای این محصولات به ارمغان بیاورد.

طبق اعلام این شرکت حداکثر سرعت خواندن اطلاعات در اس‌ اس‌ دی‌ T-FORCE DELTA RGB  بالغ بر ۵۶۰ مگابایت در ثانیه است که زمان لازم برای بوت شدن سیستم را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش داده است؛ در صورتی که از این محصول در سیستم گیمینگ خود استفاده کنید، حتما متوجه خواهید شد که بخش Loading یا از بازی‌های شما حذف شده یا به حداقل میزان ممکن رسیده است. این محصول از رابط SATA 3 با سرعت ۶ گیگابیت در ثانیه استفاده می‌کند و ظرفیت‌های موجود نیز فعلا به دو مدل 250 گیگ و 500 گیگ محدود شده‌اند اما طبق اعلام شرکت، امکان عرضه‌ی درایو‌هایی با ظرفیت‌های بیشتر در آینده نیز وجود خواهد داشت.

کمپانی TeamGroup در ساخت این درایو‌ها از تراشه‌های 3D NAND بهره گرفته است. این تراشه‌ها دوام، مقاومت در برابر ضربات و حفاظت از داده‌های شما را تضمین می‌کنند. کمپانی TeamGroup وعده داده در صورتی که به شکل تصادفی این درایوها از دستان شما رها شوند و با زمین برخورد کنند، می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها دوباره استفاده کنید و هیچگونه آسیبی به درایو و اطلاعات درون آن وارد نخواهد آمد. در گزارش‌های منتشر شده از سوی TeamGroup مشخصات این درایوهای جدید به این شکل بیان شده است:

  • بزرگ‌ترین منطقه‌ی نورافشانی با تکنولوژی RGB که برای اولین بار در این صنعت روی SSDها قرار گرفته و از نسبت ۵:۳ پیروی می‌کند
  • توانایی نمایش رنگ RGB تا ۱۶.۸ میلیون رنگ
  • پشتیبانی از هماهنگ شدن با مادربورد و دیگر قطعات دارای نورپردازی ‌RGB
  • افزایش سرعت خواندن/نوشتن تا ۴ برابر حافظه‌های HDD معمولی و افزایش سرعت خواندن تا میزان ۵۶۰ مگابایت در ثانیه
  • درایور ۲.۵ اینچی با ضخامت تنها ۹.۵ میلی‌متر
  • پشتیبانی از تکنولوژی S.M.A.R.T و نظارت کامل و دقیق بر وضعیت حافظه به صورت موثر
  • پشتیبانی از TRIM که باعث بهبود و به حداکثر رسیدن عملکرد SSD در سیستم‌ عامل‌های سازگار خواهد شد
  • گارانتی محصول - سه سال گارانتی محصول با خدمات پشتیبانی و فنی رایگان

سری درایوهای T-FORCE DELTA RGB  مجهز به مکانیزم مدیریت الگوریتم‌‌های دارای توابعی همانند garbage collection است و می‌تواند سلامت عملکرد سیستم در زمان خواندن و نوشتن اطلاعات را تضمین کند. از موارد دیگر مرتبط با این توابع می‌توان به Wear-Leveling و فناوری اصلاح خطای ECC اشاره کرد که قابلیت اطمینان در انتقال داده‌ها را افزایش می‌دهند. همچنین باید گفت که این درایوها با توجه به پشتیبانی و بهینه‌سازی از قابلیت Windows TRIM، به سیستم عامل این اجازه را می‌دهد تا به بلاک‌های آزاد بلافاصله بعد از نوشتن داده‌ها، دسترسی داشته باشد و وجود فناوری NCQ  عملکرد انتقال و  نوشتن اطلاعات و همچنین طول عمر در این درایو را افزایش داده است.

 SSDهای T-FORCE DELTA RGB برای مادربورد‌هایی که دارای درگاه اتصال کانکتور 5V هستند مناسب‌تر است. این محصولات با نورپردازی خود می‌توانند بخش همیشه تاریک و ساده‌ی کیس‌های گیمینگ را زنده کننده و زیبایی چشم نوازی به آن ببخشند؛ همچنین وجود آب در بالای بخش نورپردازی نیز باعث به حداکثر رسیدن زیبایی جلوه‌های نوری این محصولات خواهد شد. زمانی که این محصولات به هدر‌های کانکتور 5V مادربورد‌ها متصل شوند، قابلیت این را دارد که از طریق نرم‌افزار‌های کنترل و هماهنگ کننده‌ی موجود برای مادربورد، با نورپردازی‌های درون کیس خود را هماهنگ کنند.

در انتها باید گفت که فعلا از زمان عرضه‌ی این محصولات و قیمت آن‌ها مشخصات دقیقی در دسترس نیست. در ادامه‌ی مطلب می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده در رابطه با این محصولات جدید را مشاهده فرمایید.

مشخصات جدیدترین حافظه‌های ذخیره‌ سازی از جمله هارد اکسترنال و اینترنال، حافظه SSD و کارت حافظه به همراه قیمت روز آن‌ها را در بخش محصولات زومیت مقایسه کرده و سپس از طریق بخش قیمت، ارزان‌ترین خرید را از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی داشته باشید. 


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده