// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

شرکت کورسیر به جمع تولیدکنندگان نمایشگر خواهد پیوست

مدتی است که کمپانی کورسیر به دنبال استخدام متخصص مدیریت محصول در زمینه‌ی نمایشگر است و شایعاتی منتشر شده که این شرکت به دنبال تولید نمایشگر‌هایی با برند خود است.

به تازگی یک پست مرتبط با درخواست متخصص در وب‌سایت Indeed.com منتشر شده است که نشان می‌دهد کمپانی Corsair به دنبال یک متخصص در زمینه‌ی مدیریت محصولات برای بخش تولید مانیتور است. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت کورسیر واقعا تصمیم به تولید نمایشگر‌هایی با برند خود گرفته است و به زودی در این صنعت و کسب‌وکار وارد خواهد شد. سوابق این شرکت نشان می‌دهد که ما باید در انتظار نمایشگر‌های گیمینگ و سطح بالایی باشیم که احتمالا دارای نورپردازی RGB نیز خواهند بود.

لیست درخواست‌های شرکت کورسیر نشان می‌دهد که این شرکت هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز به دنبال پیدا کردن استراتژی درست برای وارد شدن به این بازار است.

می‌توان گفت که برای شروع کار خط تولید نمایشگر‌های شرکت Corsair حداقل به یک سال زمان نیاز است. با شناختی که از شرکت Corsair داریم به راحتی می‌توان حدس زد که حتی اولین تولیدات این شرکت، در محصولات رده‌بالا و با کیفیت طبقه‌بندی خواهند شد.


منبع hardocp.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده