// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۶

شرکت SteelSeries از سه هدست جدید با قابلیت‌های جالب رونمایی کرد

استیل سریز از سه نمونه هدست جدید رونمایی کرده که می‌توانند بهترین کیفیت صوتی را برای گیمرها به ارمغان بیاورند.

شرکت SteelSeries یک تولیدکننده‌ی لوازم جانبی پی‌سی مرتبط به بازی است که دیروز از سری جدید هدست‌های گیمینگ خود با نام Arctis Pro رونمایی کرده است.

با توجه به اخبار منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها، سری Arctis Pro یک پیشرفت در زمینه هدست‌های گیمینگ محسوب می‌شود. هنگامی که شرکت SteelSeries می‌خواست خط تولید هدست‌های جدیدش را طراحی کند، سعی کرد تا کاری انجام دهد که نتیجه‌ی آن افزایش انتظارات مصرف‌کننده از هدفون‌های مخصوص بازی باشد؛ تقریبا می‌توان گفت همانند کاری که شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار‌های پی‌سی به طور پیوسته در زمینه‌ی پیشرفت در بخش کارت‌های گرافیک یا نمایشگر‌های مخصوص بازی انجام می‌دهند.

نتیجه‌ی این عمل شرکت استیل سریز تولید سه هدست جدید از سری Arctis Pro شد و مدل Arctis Pro به قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار، مدل Arctis Pro به همراه GameDAC به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار و در آخر نسخه‌ی بی‌سیم Arctis Pro با قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار توسط این شرکت معرفی شد. هر سه مدل از این هدست‌های جدید دارای درایورهایی با طراحی راحت و ارائه‌دهنده‌ی ۴۰ هزار هرتز با صدای فراگیر هستند.

GameDAC که در یکی از این نمونه‌های هدست ارائه شده است، مجوز تکنولوژی سیستم صوتی ۹۶ کیلوهرتز/۲۴ بیت است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از صداهایی با کیفیتی به مراتب بالاتر لذت ببرند. برای این هدست‌های خاص چندین ویژگی دیگر نیز توسط شرکت سازنده ذکر شده که در این بین می‌توان به وجود درایور‌های آهنربایی نئودیمیومی با تراکم بالا، مجموع ۹۵ دسی‌بل اعوجاج همساز (Harmonic Distortion) به علاوه‌ی خنثی‌کننده‌ی نویز ورودی اشاره کرد. نسخه‌ی Arctis Pro که دارای تکنولوژی GameDAC است می‌تواند همانند سطح بالاترین محصولات صوتی حال حاضر، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای کاربران ارائه دهد.

تکنولوژی GameDAC به کاربران اجازه می‌دهد که از صداهایی با کیفیت به مراتب بالاتر لذت ببرند

نسخه‌ی بی‌سیم این هدست برخلاف دیگر نمونه‌ها به همراه ۲ باطری قابل تعویض ارائه می‌شود که هر باطری آن می‌تواند چیزی در حدود ۱۰ ساعت کار مداوم و در مجموع ۲۰ ساعت گیمینگ را به کاربران عرضه کند. کاربران این هدست‌های بی‌سیم می‌توانند به صورت همزمان از اتصال بلوتوث و 2.4G آن استفاده کنند که این عمل به آن‌ها اجازه می‌دهد که در حین بازی از نرم‌افزار‌هایی همانند Discord یا موسیقی استفاده کنند. برای انجام این کار، کاربران باید نسبت به اتصال هدست به یک پایه بی‌سیم 2.4G اقدام کنند که در نتیجه بتوانند از صدای بدون افت کیفیت و بدون تاخیر تا فاصله‌ی ۴۰ فوت (۱۲ متر) استفاده کنند.

در نهایت نیز نسخه‌ی معمولی Arctis Pro در این مجموعه حضور دارد که تمامی ویژگی‌های مشخص‌شده‌ی نمونه‌ی بی‌سیم را در خود دارد. همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که این هدست‌ها دارای نورپردازی RGB است.

هر دو نسخه‌ی بی‌سیم و دارای GameDAC مجهز به یک صفحه نمایش OLED برای انجام سریع تنظیمات مورد نظر بدون نیاز به نصب نرم‌افزار‌های اضافی هستند. البته در صورتی که مایل به انجام سفارشی سازی بیشتری در این هدست‌ها باشید، می‌توانید از نرم‌افزار مخصوص این شرکت یعنی SteelSeries Engine که برای پی‌سی ارائه شده است، استفاده کنید.

در حال حاضر هر سه نمونه‌ی هدست‌های ذکر شده در وب‌سایت شرکت SteelSeries موجود است و همه‌ی این مدل‌ها با پی سی و پلی استیشن 4 سازگاری کامل دارند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده