// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

ایسوس از نمایشگر گیمینگ MG248QE رونمایی کرد

کمپانی ایسوس از نمایشگر گیمینگ جدید خود با نام MG248QE رونمایی کرده که از سری ROG محصولات گیمینگ این شرکت نیست.

ایسوس به تازگی نمایشگر گیمینگ جدیدی را معرفی کرده که نام تجاری ROG یا Republic Of Gamers را یدک نمی‌کشد، اما آیا این بدان معنا است که این نمایشگر نسبت به محصول دیگر ارائه‌شده توسط این شرکت از قابلیت‌های گیمینگ کمتری بهره می‌برد؟

با یک نگاه سریع به مشخصات ذکر شده توسط شرکت تولیدکننده یعنی Asus بسته به اینکه انتظارات شما از یک مانیتور گیمینگ چه باشد، این محصول ممکن است برای شما به طرز شگفت‌آوری خوب یا نسبتا ناامیدکننده باشد.

لازم به ذکر است که این محصول جدید یک مانیتور ۲۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (1080p) با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز است. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این نمایشگر ۲۵۰ تا ۲۸۰ دلار است.

MG248QE

همچنین کمپانی ایسوس اعلام کرده که این محصول از تکنولوژی AMD FreeSync نیز پشتیبانی خواهد کرد و مقدار زمان پاسخ‌گویی آن ۱ میلی‌ثانیه (GTG) است. با در نظر گرفتن دیگر ویژگی‌های موجود در این محصول همانند GameVisual، شمارنده‌ی نرخ فریم، تایمر و نشانگر OSD میتوان گفت که این نمایشگر جدید چیزی از دیگر محصولات سری ROG کم ندارد.

همانطور که از مشخصات گفته‌شده انتظار می‌رود این نمایشگر دارای پنل IPS نخواهد بود. نمایشگر MG248QE دارای پنل TN-film با نور پس‌زمینه‌ی LED، حداکثر میدان دید ۱۷۰ درجه افقی و ۱۶۰ درجه عمودی، ۳۵۰ کاندلا بر مترمربع میزان نوردهی و نسبت کنتراست هوشمند 100000000:1 کمپانی ایسوس است.

اما از آنجایی که این محصول دارای نرخ بازسازی تصویر بالایی است، شرکت ایسوس چیزی به نام Passive Anti-Ghosting را درون آن جای داده است. این ویژگی به طور چمشگیری باعث کاهش حالت گوستینگ در هنگام انجام بازی‌ها خواهد شد که نتیجه‌ی آن به طور کلی بهبود تجربه‌ی گیمینگ خواهد بود. در آخر طبق گفته‌های شرکت ایسوس این محصول جدید دارای درگاه‌های HDMI 1.4a ،DisplayPort 1.2a و یک درگاه Dual-link DVI خواهد بود.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده