// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

کیس‌ جدید 500D از سری Obsidian توسط شرکت Corsair معرفی شد

شرکت Corsair به تازگی از جدید‌ترین کیس خود با نام 500D از سری Obsidian رونمایی کرده است که در عین سادگی توانسته زیبایی خاصی را درون خود داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، شرکت کورسیر اعلام کرد که جدیدترین عضو خانواده‌ی کیس Obsidian را با نام 500D عرضه کرده است. طراحی این خط تولید جدید دارای به‌روزترین نوع طراحی در قالب مینیمالیستی و معاصر است. کیس‌های جدید 500D دارای امکاناتی از جمله درگاه USB-C، درب شیشه‌ای در دو سمت و جایگاهی برای نصب کارت‌های گرافیک به صورت عمودی هستند.

Corsair

همانند تمامی دیگر مدل‌های کیس‌های امروزی، 500D هم دارای جایگاهی برای نصب درایو‌های ذخیره سازی اکسترنال است. در این کیس قابلیت نصب رادیاتور خنک کننده در جلوی کیس تا اندازه‌ی ۳۶۰ میلی‌متر امکان پذیر است. همچنین برای راحتی کار مصرف کننده، سیستم نصب فن‌ها و رادیاتور‌ها به شکلی کششی و فشار به طرفین طراحی شده که به راحتی می‌توان قسمت‌های غیر ضروری را از داخل کیس جدا کرد.برای این بخش از کیس هفت عدد اسلات توسعه در نظر گرفته شده است که می‌تواند سه درایو ۲.۵ اینچی و دو درایو ۳.۵ اینچی را درون آن‌ها جای داد. همچنین یک قطعه‌ی آلمینیومی در دو طرف محل تهویه هوا قرار گرفته تا برای کیس یک ظاهر تمیز و براق را ایجاد کند.

Corsair

در قسمت بالایی این کیس محل قرار گیری رادیاتور تا اندازه‌ی ۲۸۰ میلی‌متر وجود دارد که دارای یک اسلات کشویی مشابه جلو می‌باشد. همچنین فیلتر‌های گرد و غبار نیز به صورت پیش فرض در بالا و جلوی این کیس تعبیه شده است.

اندازه‌ی کیس Crosair Obsidian 500D دقیقا ۵۰۲ میلی‌متر در ۲۳۳ میلی‌متر در ۵۰۸ میلی‌متر می‌باشد که باعث شده در بخش پایینی کیس فضا به اندازه‌ی ۲۵۵ میلی‌متر جهت نصب منبع تغذیه وجود داشته باشد، در حالی که این فضا برای نصب کارت‌های گرافیک حداکثر ۳۷۰ میلی‌متر است. برای کاربرانی که می‌خواهند از خنک کننده‌های بادی استفاده کنند نیز تا ۱۷۰ میلی‌متر فضای خالی در نظر گرفته شده است.

Corsair


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده