// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

نوت بوک های سری Elitebook 800 G5 اچ پی معرفی شد

کمپانی HP از لپ‌تاپ‌های تجاری Elitebook 800 G5 رونمایی کرد. این سری از لپ‌تاپ‌ها، استانداردهای نظامی امریکا را کسب کرده‌اند.

 

لپ‌تاپ‌های جدید سری Elitebook 800 G5 اچ‌پی

کمپانی اچ پی به‌تازگی از محصولات سری Zbook رونمایی کرده است و اکنون نیز سری جدید لپ‌تاپ‌های Elitebook 800 G5 را معرفی می‌کند. این پنجمین نسل از محصولات این کمپانی است که سری Elitebook 840 ،Elitebook 830 و Elitebook 850 را شامل می‌شود. این نوت بوک ها با ویژگی‌های امنیتی قدرتمندی که دارند، کاربران سازمانی را هدف قرار خواهند داد. نکته‌ی بارز این محصول، پوشش فلزی برای وب کم است. این پوشش تضمین می‌کند که هیچ فردی نمی‌تواند از طریق وب‌کم از شما جاسوسی کند.

HP Elitebook 800 G5

این سری جدید نیز درست مانند سری Zbook به گونه‌ای طراحی شده است تا برای اطمینان از دوام و پایداری، بتواند استانداردهای نظامی ایالات متحده را با موفقیت پشت سر بگذارد. در درون این محصولات، پردازنده Intel Core vPro به کار رفته است و باتری دستگاه تا ۱۴ ساعت فعالیت را تضمین می‌کند. این میزان بیش از زمان کار روزانه است؛ مگر این‌که نخوابید یا استراحت نکنید. علاوه بر این، با استفاده از ویژگی HP Fast Charge می‌توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه، باتری را تا ۵۰ درصد شارژ کرد.

HP Elitebook 800 G5

 

تفاوت بین مدل‌های مختلف سری Elitebook 800 G5

لپ تاپ HP Elitebook 830 G5 جایگزین مدل قبلی یعنی Elitebook 820 G4 شده است. صفحه نمایش ۱۳ اینچی این محصول در قالب یک لپ‌تاپ ۱۲ اینچی جاسازی شده است. مدل HP EliteBook 840 G5 یک لپتاپ ۱۴ اینچی تجاری است که به نسل هشتم از پردازنده‌های کمپانی اینتل مجهز شده است. هر دو مدل EliteBook 840 و EliteBook 850 G5 لپ‌تاپ‌هایی تجاری هستند و از کارت گرافیک Radeon RX540 کمپانی ای ام دی استفاده می‌کنند. این نکته برای افرادی که تمرکز بیشتری بر انجام کارهای گرافیکی دارند بسیار ایده‌آل است. صفحه نمایش در سری جدید به میزان ۴۰۰ نیت روشن‌تر شده و نسبت به نسل قبل، باریک‌تر و سبک‌تر است.

 

قیمت نوت‌بوک‌های سری HP Elitebook 800 G5

قیمت لپ‌تاپ‌های سری Elitebook 800 G5 کمپانی اچ‌پی از ۱۰۴۹ دلار شروع می‌شود و از هم‌اکنون در دسترس هستند.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده