// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

رونمایی سامسونگ از مانیتور ۴۹ اینچی C49HG90 در ایران

سامسونگ از مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی C49HG90 در جریان یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ گیلان رونمایی کرد.

یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ گیلان اکنون در شهر رشت در حال برگزاری است و در جریان این نمایشگاه سامسونگ به صورت رسمی با حضور روزبه اشتری، مدیر فروش و بازاریابی نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ در ایران، از مانیتور خمیده C49HG90، بزرگترین مانیتور گیمینگ جهان رونمایی کرد.

زومجی سامسونگ مانیتور C49HG90

پنل QLED استفاده شده در این مانیتور پیش از این تنها در تلویزیون‌های سامسونگ استفاده می‌شد

مانیتور ۴۹ اینچی فوق عریض C49HG90 دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ و نمایشگر خمیده با انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری و نسبت تصویر ۳۲ به ۹ است. پنل QLED استفاده شده در این مانیتور پیش از این تنها در تلویزیون‌های این کمپانی استفاده می‌شد که این بار سامسونگ با استفاده از این پنل در مانیتور خود امکان استفاده از ذرات کوانتوم دات را برای تولید رنگ‌های بیشتر مهیا کرده است. به لطف این ویژگی طیف رنگ تحت پوشش این نمایشگر به رقم یک میلیارد رنگ می‌رسد که طبق ادعای سامسونگ باعث نمایش خالص‌ترین و دقیق‌ترین سطح از رنگ‌ها در این مانیتور شده است.

از دیگر ویژگی‌های مانیتور فوق عریض C49HG90 می‌توانیم به پشتیبانی از استاندارد HDR و پوشش ۱۲۵ درصدی طیف رنگی sRGB اشاره کنیم. مانیتور گیمینگ رونمایی شده همینطور دارای Refresh Rate (نرخ بروزرسانی) ۱۴۴ هرتزی و Response Time (زمان پاسخ‌گویی) یک میلی ثانیه‌ای است که به لطف پشتیبانی از فناوری ای‌ام‌دی Freesync 2 امکان اجرای روان‌تر و روشنایی تصویر چند‌ برابر را به گیمر می‌دهد. نسخه دوم فناوری فری‌سینک اکنون پشتیبانی از HDR را به لیست قابلیت‌های خود اضافه کرده است که به ویژه برای بازیکنانی که به دنبال رنگ سفید روشن‌تر و مشکی عمیق‌تر هستند، کاربردی خواهد بود.

زومجی سامسونگ مانیتور C49HG90

به لطف قابلیت Easy Setting Box می‌توان همزمان با چند برنامه مختلف کار کرد

اما یکی از ویژگی‌های این مانیتور که به ویژه برای علاقمندان به تولید محتوا و استفاده کنندگان از چند کیس جذاب است، قابلیت نمایش چندگانه است. نمایشگر ۴۹ اینچی سامسونگ امکانی به نام Easy Setting Box را در اختیار کاربران می‌گذارد تا با تقسیم صفحه نمایش به چند پنجره، به صورت همزمان از کار با برنامه‌های مختلف لذت ببرند. علاوه براین، قابلیت تصویر در تصویر (Picture by Picture) موجود در C49HG90 امکان دریافت دو تصویر همزمان را از دو ورودی اصلی داده است که طبق ادعای سامسونگ بدون افت کیفیت و کاهش رزولوشن، برای کاربر نمایش داده می‌شوند.

برای جلوگیری از اذیت شدن چشم‌ها در زمان کار با پی‌سی، سامسونگ دو ویژگی Eye-Saver و Flicker Free را در نمایشگر خود ارائه کرده است. با فعال کردن قابلیت Eye-Saver نور آبی رنگ حذف می‌شود و با فعال کردن قابلیت Flicker Free شاهد کاهش نور پس زمینه برای خستگی کمتر چشم هستیم. علاوه بر این، با نگاهی به پشت نمایشگر شاهد وجود دو درگاه HDMI، یک درگاه Display Port، یک Mini Display Port و درگاه ورودی صدا هستیم.

زومجی سامسونگ LC49HG90

در جریان این مراسم سامسونگ همینطور اقدام به اجرای بازی FIFA 18 روی کنسول ایکس‌باکس وان کرد تا پشتیبانی این نمایشگر فوق عریض از کنسول‌ها را به نمایش بگذارد. به لطف پشتیبانی این مانیتور از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، گیمرها می‌توانند با اتصال کنسول خود، به انجام بازی‌ها بپردازند.

روزبه اشتری، مدیر فروش و بازاریابی نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ در ایران در جریان این مراسم در پاسخ به زومجی در رابطه با قیمت و زمان عرضه‌ی این مانیتور گفت که مانیتور گیمینگ فوق عریض LC49HG90 قیمتی ما بین هفت تا هشت میلیون تومان خواهد داشت و از حدود دو هفته دیگر یعنی هفته‌های پایانی دی وارد بازار ایران می‌شود.

زومجی سامسونگ مانیتور C49HG90

سامسونگ همینطور در پایان این مراسم قرعه‌کشی‌ای را میان خریداران مانیتورهای خمیده سامسونگ برگزار و جوایزی را به برندگان اهدا کرد. 

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، قیمت مانیتور ال جی، قیمت مانیتور بنکیو، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده