// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴

بنچمارک کارت گرافیک Titan V منتشر شد

نتایج اولیه از بنچمارک کارت گرافیک Nvidia Titan V بهبود عملکرد بسیار خوبی را نشان می‌دهد.

کمپانی انویدیا در هفته‌ی گذشته ما را با عرضه‌ی نخستین کارت گرافیک از سری ولتا غافلگیر کرد. Titan V با قیمت حیرت‌انگیز ۳۰۰۰ دلاری به بازار عرضه می‌شود. با توجه به نتایج قابل توجه آن در بنچمارک Unigine Superposition، به نظر می‌رسد که این محصول ارزش این مقدار هزینه را داشته باشد.

Nvidia Titan V Benchmark

طبق خبر وب‌سایت TechPowerUp، این کارت گرافیک با تنظیمات 8K Optimized در بنچمارک Unigine Superposition امتیاز ۵۲۲۲ را کسب کرده و در پارامتر 1080p Extreme نیز به امتیاز بسیار خوب ۹۴۳۱ دست یافته است.

Nvidia Titan V Benchmark

در مقام مقایسه، کارت گرافیک Nvidia GTX 1080 Ti امتیاز ارزشمند ۸۶۴۲ را در پارامتر دوم کسب کرد. این در شرایطی بود که تحت سیستم خنک‌کنندگی نیتروژن مایع و در فرکانس ۲۵۸۱ مگاهرتز فعالیت می‌کرد.

Nvidia Titan V Benchmark

کارت گرافیک Titan V با تنظیمات 1440p در بنچمارک Unigine Heaven به میانگین ۱۲۶ فریم بر ثانیه دست یافت. این میزان نسبت به شرایط، افزایش عملکردی بین ۲۶ و ۸۷ درصد را نشان می‌دهد که پیشرفت خوب و محسوسی به شمار می‌آید.

Nvidia Titan V Benchmark

این افزایش عملکرد فقط به Unigine محدود نمی‌شود. Titan V در بنچمارک اتاق آبی واقعیت مجازی Futuremark نیز ۱۴۲۸ امتیاز بالاتر از GTX 1080 Ti کسب کرد و به امتیاز ۴۴۰۰ رسید. بنچمارک TimeSpy هم نشان داد که کارت گرافیک جدید بیش از ۱۰۰۰ امتیاز بالاتر از عملکرد میانگین آن ارائه می‌دهد و ۱۱۵۳۹ امتیاز را ثبت کرد.

Nvidia Titan V Benchmark

البته انجام بنچمارک به معنای پیمایش تنها نیمی از راه است؛ زیرا این نتایج به ندرت مشابه نتایج در عملکرد واقعی هستند. اما در هر حال مقیاس خوبی برای سنجش محصولات گرافیکی انویدیا محسوب می‌شود. عملکرد Titan V در بازی‌ها نشان می‌دهد که این کارت با تنظیمات 1440p Ultra به طور میانگین تعداد ۱۵۷ فریم بر ثانیه در بازی Gears of War خروجی می‌دهد. این مقدار در بازی Ashes of the Singularity با تنظیمات 1440p Crazy به ۷۶ فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر نیست که کارت گرافیک Titan V نویدبخش اخبار خوبی برای سایر محصولات سری ولتا خواهد بود که احتمالا اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌شوند.


منبع KitGuru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده