// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

باندل محدود هدست HTC Vive با کارت GTX 1070 معرفی شد

وب‌سایت وایو باندل جدید و محدود هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو را معرفی کرد.

دیگر زمانی به تعطیلات پایان سال میلادی باقی نمانده است و شاهد بازار داغ گیمینگ هستیم. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، وب سایت وایو برنامه‌ای ویژه برای تعطیلات تدارک دیده است و در جریان آن شاهد رونمایی باندل جدید هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو هستیم.

از امروز تا تاریخ ۱۰ دی‌ماه (۳۱ دسامبر) علاقه‌مندان به هدست واقعیت مجازی HTC Vive می‌توانند با پرداخت ۷۹۹ دلار، صاحب این هدست و یک کارت گرافیک GTX 1070 بشوند. همچنین در کنار این دو مورد، در باندل محدود هدست اچ‌تی‌سی وایو، یک عدد بازی Fallout 4 نیز قرار داده شده است. حال اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که قصد ارتقای کارت گرافیک را دارند و می‌خواهند دنیای واقعیت مجازی را نیز در کنار آن تجربه کنند، باندل معرفی‌شده بهترین فرصت خواهد بود تا با پرداخت‌ هزینه‌ای کمتر، هم گرافیک خود را ارتقا دهید و هم اینکه صاحب یکی از بهترین هدست‌های واقعیت مجازی شوید.

به عبارتی در حال حاضر هدست اچ‌تی‌سی وایو به‌تنهایی ۶۰۰ دلار است و یک کارت گرافیک GTX 1070 تقریبا ۴۰۰ دلار بوده و حال اگر این موارد را در کنار یک بازی Fallout 4 VR که ۶۰ دلار قیمت دارد بگذاریم و با قیمت باندل معرفی‌شده مقایسه کنیم، می‌بینیم که خریداری این باندل تقریبا ۲۶۰ دلار به نفع خریدار خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده