نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۸

رونمایی ایسوس از کارت گرافیک GTX 1080 Ti با طرح Assassin’s Creed Origins

کمپانی ایسوس اخیرا از یک کارت گرافیک GTX 1080 Ti با طرح Assassin’s Creed Origins رونمایی کرده است.

در پی همکاری با یوبی سافت، ایسوس اخیرا کمپینی با محوریت محصولات مخصوص بازی خود و بازی Assassin’s Creed Origins برگزار می‌کند و افرادی که محصولات منتخب از سری RoG این شرکت را خریداری کنند، می‌توانند یک نسخه رایگان از جدید‌ترین قسمت بازی اساسینز کرید را دریافت کنند. اما علاوه بر این، ایسوس اخیرا از یک کارت گرافیک GTX 1080 Ti با طرح Assassin’s Creed Origins نیز رونمایی کرده است؛ کارتی که در اصل از حیث مشخصات فنی، برابر با کارت گرافیکی ROG Strix GTX 1080 Ti این شرکت است، اما از حیث ظاهری به شکلی طراحی شده که می‌توان طرح‌های مصری مختلفی را روی آن مشاهده کرد. 

علاوه بر اینکه رنگ قسمت‌های مختلف کارت مرتبط با مصر و بازی Assassin’s Creed Origins است، روی فن وسط این کارت نیز می‌توان لوگوی بازی را مشاهده کرد. همچنین این کارت مانند مدل معمولی خود از نورپردازی اختصاصی ایسوس بهره می‌برد که می‌توان آن را به دلخواه شخصی‌سازی یا حتی با دیگر محصولات گیمینگ ایسوس که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، هماهنگ کرد. کمپانی Asus اعلام کرده که تنها ۵۰۰ عدد از این کارت‌های گرافیکی ساخته شده است و خریداران هریک از آن‌ها، یک نسخه Uplay بازی را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. 

در ادامه می‌توانید تصاویر این کارت گرافیک را مشاهده کنید:

کارت گرافیک GTX 1080 Ti

کارت گرافیک GTX 1080 Ti

کارت گرافیک GTX 1080 Ti

کارت گرافیک GTX 1080 Ti

بازی Assassin’s Creed Origins چندی پیش منتشر شد و در بررسی زومجی هم نمره ۷ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی Assassin’s Creed Origins به شرح زیر است:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم. 


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده