// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تصویری غیر رسمی از کارت گرافیک Gigabyte GTX 1070 Ti منتشر شد

وب‌سایت Videocardz تصویری منصوب به کارت گرافیکی Gigabyte GTX 1070 Ti منتشر کرده است تا شایعات مربوط به کارت گرافیک GTX 1070 Ti هر روز داغ‌تر شود.

مدتی است شایعاتی مبنی بر عرضه کارت گرافیک Nvidia GTX 1070 Ti تا چند هفته دیگر به گوش می‌رسد، اما به تازگی وب‌سایت Videocardz تصویری منصوب به کارت گرافیکی Gigabyte GTX 1070 Ti منتشر کرده که البته هنوز مشخص نیست آیا این کارت گرافیکی وجود خارجی دارد یا خیر! اما شایعات مربوط به کارت گرافیک GTX 1070 Ti هر روز داغ‌تر می‌شود.

طبق تصویر منتشر شده از کارت گرافیک Gigabyte GTX 1070 Ti، به نظر این کارت گرافیک شباهت بسیاری با کارت GTX 1070 G1 کمپانی گیگابایت دارد اما با تغییراتی کمی مواجه شده است. تغییراتی از جمله کوتاه‌تر شدن برد PCB و طراحی جدید هیت سینک بر روی مدل GTX 1070 Ti اعمال شده است.

البته هنوز اطلاعاتی از سوی کمپانی Nvidia مربوط به GTX 1070 Ti منتشر نشده و Clock Rate آن نیز مشخص نیست. اگر چه با توجه به عدم استفاده از OC در نام‌گذاری کارت گرافیک GTX 1070 Ti، مشخص است که اورکلاک بر روی این مدل به صورت تنظیمات پیش فرض کارخانه وجود نخواهد داشت.

با توجه به تصویر منتشر شده، کارت گرافیک Gigabyte GTX 1070 Ti دارای سه پورت VGA، یک پورت HDMI، یک پورت DVI-D و یک پورت هشت پین برای منبع تغذیه است. علاوه بر این، بر روی این کارت گرافیک از تکنولوژی Fan-Stop کمپانی گیگابایت استفاده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای مشخصی برای کارت گرافیک خود مشخص کرده تا در صورت قرار گرفتن دمای کارت گرافیک بر روی دمای مورد نظر، فن‌های نصب شده بر روی کارت گرافیک به صورت خودکار خاموش شوند.

همانطور که گفته شد، هنوز کمپانی Nvidia اطلاعاتی از کارت گرافیک GTX 1070 Ti منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اطلاعات کاملی از آن منتشر شود.


منبع Overclock3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده