// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

لپ تاپ گیمینگ FX503 توسط Asus معرفی شد

کمپانی Asus لپ تاپ گیمینگ FX503 را با شعار قدرت و زیبایی معرفی و مشخصات آن را اعلام کرد. 

کمپانی Asus در وب‌سایت خود به معرفی مدل جدیدی از لپ‌ تاپ های گیمینگ سری FX پرداخته است. این لپ تاپ با نام FX503 در وب‌سایت Asus معرفی شده و همانند مدل قبلی یعنی FX502، تمرکز Asus بر روی قدرت و زیبایی این محصول بوده است.

کمپانی Asus بر روی لپ تاپ گیمینگ FX503 از نسل هفتم پردازند‌ه‌های مرکزی کمپانی Intel با چیپست Intel HM175 Express استفاده کرده است. البته برای انتخاب پردازنده مرکزی، خریدارن می‌توانند از بین پردازنده Intel Core i7-7700HQ و Intel Core i5-7300HQ دست به انتخاب بزنند. صفحه نمایش FX503 همانند مدل قبلی دارای سایز ۱۵.۶ اینچی، ابعاد تصویر ۱۶:۹، رزولوشن فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و فرکانس ۶۰ هرتز است. در این مدل از پنل IPS مات برای صفحه نمایش استفاده شده تا کیفیت خوبی را برای بازیکنان در پی داشته باشد.

حافظه رم لپ تاپ گیمینگ FX503 از نوع DDR4 است و کاربران قادر خواهند بود تا سقف ۳۲ گیگابایت حافظه رم برای لپ تاپ خود انتخاب کنند. روی FX503 از کارت‌های گرافیکی سری GTX10 کمپانی Nvidia استفاده شده و در اینجا نیز کاربران می‌توانند از بین Nvidia Geforce GTX1050 و Nvidia Geforce GTX1060 دست به انتخاب بزنند.

علاوه بر این، خریداران برای حافظه لپ تاپ نیز می‌توانند از بین هارد دیسک ۱ ترابایت 5400RPM SATA یا هارد دیسک ۱ ترابایت 7200ًRPM SATA یا هارد دیسک هیبریدی ۱ ترابایت 5400RPM SATA به همراه حافظه پر سرعت SSD با ظرفیت‌های ۸، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ به انتخاب بپردازند.

لپ تاپ گیمینگ FX503 وزنی معادل ۲.۳ کیلوگرم دارد و نسبت به مدل قبلی ۱۰۰ گرم سنگین‌تر شده است. صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه با حروف‌های قرمز رنگ است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی در مکان‌های تاریک از آن استفاده کنند. همچنین ایسوس بر روی این لپ تاپ از وب‌کم با کیفیت HD، ویندوز ۱۰ نسخه Pro و ۳ پورت USB 3.0 استفاده کرده است.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ گیمینگ FX503 کمپانی Asus اعلام نشده است.  در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده