// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

کمپانی MSI کنترلر‌های گیمینگ Force GC20 و GC30 را معرفی کرد

کنترلرهای گیمینگ Force GC20 و Force GC30 با قابلیت اتصال به موبایل، پی سی و کنسول‌ها توسط کمپانی MSI معرفی شد.

کمپانی MSI که در ساخت سخت افزارهای مخصوص گیمینگ مهارت دارد و محصولات متنوعی را برای بازیکنان تولید کرده است، روز گذشته کنترلرهای گیمینگ Force GC20 و Force GC30 که قابل استفاده برای بسیاری از دستگا‌ه‌ها از جمله موبایل، کامپیوتر و کنسول‌ است معرفی کرد.

هر دو کنترلر داری D-Pad هشت جهتی، دکمه‌های استارت و بازگشت، دو آنالوگ، دو دکمه تیریگر در هر طرف و دکمه‌های X، Y، B، A هستند. علاوه بر این برای D-Pad هشت جهتی یک کاور فلزی نیز در نظر گرفته شده است تا بسته به نوع کاربرد در بازی‌های مختلف مثل بازی‌های نقش آفرینی، ورزشی، مبارزه‌ای و و غیره، کاربران به شخصی سازی آن بپردازند. برای پشت این دو کنترلر و محل‌هایی که بیشترین تماس را با دست خواهند داشت، MSI از حالت لاستیکی مانندی استفاده کرده است تا طراحی ارگونومیک آن، راحتی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

msi Force GC20 and GC30

MSI بر روی این کنترلرها از چهار موتور ویبره استفاده کرده است تا در بازیهای مختلف بازیکنان بتوانند احساس متفاوتی را از طریق کنترلر‌ دریافت کنند. تنها تفاوت مدل GC20 و GC30 در نوع اتصال آنهاست. در حالی که کنترلر GC30 هم به صورت بی‌سیم و هم به صورت با‌سیم به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود، اتصال کنترلر GC20 فقط از طریق سیم امکان پذیر خواهد بود.

طبق اعلام کمپانی MSI کنترلر‌های گیمینگ Force GC20 و Force GC30 در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند اما هنوز قیمت این دو کنترلر توسط این کمپانی اعلام نشده است.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده